Zoekfilters

Verschijningsvorm
Paperback (2)
Taal
Nederlands (2)

Studieboeken (3)

35,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 33,73
+
Bestel

Basisboek interne communicatie / Druk 9

Aanpak en achtergronden

2021 || Paperback || Erik Reijnders e.a. || Koninklijke Van Gorcum || met inkijkexemplaar

In het "Basisboek interne communicatie" maak je kennis met de essentie van interne communicatie. Het is eveneens een praktisch bruikbaar fundament om de communicatie in een organisatie (-onderdeel) te verbeteren. Interne communicatie is voor veel organisaties een aandachtspunt in het beleid. Terecht, want intern je zaakjes op orde hebben is een belangrijke voorwaarde om extern (nog) beter te kunnen presteren.

Deze herziene, negende editie van het Basisboek is opgebouwd uit drie delen.

Deel I ...

69,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 66,03
+
Bestel

Leren veranderen / Druk 3

Kennis voor veranderaars in opleiding en praktijk

2021 || Hardcover || Hans Vermaak e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

Leren veranderen - Kennis voor veranderaars in opleiding en praktijk

'Leren veranderen' is al twintig jaar hét handboek voor de veranderkundige. Deze derde geheel herziene editie bestaat uit zowel het fysieke handboek als de kennissite www.lerenveranderen.nl. Het boek biedt een actueel, compact en samenhangend overzicht van belangrijke veranderlessen. Op de kennissite doen we recht aan alle extra materialen die in twintig jaar tijd zijn ontwikkeld door ons en anderen: oefeningen, cases, vide...

12,69
Levertijd: 3 werkdagen
+
Bestel

Nudge

The Final Edition

2021 || Paperback || Richard H. Thaler e.a. || Penguin

*Once again a New York Times bestseller! First the original edition, and now the new Final Edition* An essential new edition revised and updated from cover to cover of one of the most important books of the last two decades, by Nobel Prize winner Richard H. Thaler and Cass R. Sunstein More than 2 million copies sold Since the original publication of Nudge more than a decade ago, the title has entered the vocabulary of businesspeople, policy makers, engaged citizens, and consumers everywhere. ...