Zoekfilters

Verschijningsjaar
2021 (42)
2023 (41)
2022 (38)
» Toon alle opties (12)

Studieboeken (254)

47,75
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 45,36
+
Bestel

Who is accountable

toerekenbaarheid tussen sales, marketing en communicatie

2019 || Paperback || Werner van Beusekom e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Of je nu in de sales, marketing of communicatie werkt (of gaat werken), dit boek helpt je succesvoller te zijn in je (toekomstige) vak. Je leest hoe organisaties baat hebben van het op één lijn brengen van sales, marketing en communicatie. Je leest ook hoe het delen van kennis, transparante communicatie en het meten en analyseren van data werkprocessen verbeteren.

Sales, marketing en communicatie op één lijn

In de bestaande literatuur is nauwelijks beschreven hoe je sales, marketing en com...

28,75
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 27,31
+
Bestel

Betekenis & bullshit

Waarom authentieke organisaties de toekomst hebben

2023 || Paperback || Stephan Ummelen || Boom || met inkijkexemplaar

Bedrijven streven niet langer naar het verdienen van zoveel mogelijk geld, zo zeggen ze. Stuk voor stuk claimen ze gedreven te worden door een maatschappelijke missie – of purpose – in een nieuwe manier van zakendoen: de betekeniseconomie. Maar hoeveel van deze idealen zijn echt? En hoeveel is bullshit?

Als directeur van een reclamebureau stelde Stephan Ummelen duizenden keren de vragen ‘wie ben je?’ en ‘waar sta je voor?’ Aan eenmanszaakjes en aan grote internationale merken. Aan...

29,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 28,45
+
Bestel

Financieel management / Druk 4

Het verhaal achter de cijfers voor ondernemers en niet-financiële managers

2020 || Paperback || Kees van Alphen e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Als ondernemer of manager van een kleine of middelgrote onderneming richt je je het liefst op je eigen vakgebied, of houd je je bezig met de commercie. Natuurlijk heb je ook interesse in de cijfers van jouw onderneming, maar dan gaat het vooral om het saldo van de bankrekening en het maken van de kostprijscalculaties.

Cijfers, rekenen, wiskunde en economie

Velen blijven liever ver van het terrein van financieel management weg. Dat heeft immers te maken met cijfers, rekenen, wiskunde en econom...

31,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 30,35
+
Bestel

Het sales canvas

Door onderzoek sneller naar de deal

2017 || Paperback || Orly Polak e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Sales vraagt om kennis over de klant. Maar hoe kom je aan deze kennis? Veel bestaande salesmethoden richten zich op alle salesvaardigheden behalve onderzoek doen. Het Sales Canvas helpt sales professionals op een hele toegankelijke manier onderzoek te doen en kan dan ook naast bestaande salesmethoden worden gebruikt. We helpen je met het stellen van de juiste vragen, het actief onderzoeken en benaderen van je potentiële klant, het opstellen van een goede offerte, het voorbereiden van onderha...

39,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 37,95
+
Bestel

Systeemdenken / Druk 2

van goed bedoeld naar goed gedaan

2022 || Paperback || Jaap Schaveling e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Hoe komt het dat grotere inspanningen van de afdeling Verkoop leiden tot een lagere omzet? Waarom neemt de werkdruk alleen maar toe, ook als we hulp inhuren? Hoe goed we het allemaal ook bedoelen, met sommige 'oplossingen' verergeren we de problemen juist. Hoe is die paradox te omzeilen?

Systeemdenken geeft nieuw inzicht in complexe situaties. Elke organisatie is een systeem dat uit onderdelen bestaat. Systeemdenken leert je te zien hoe die onderdelen elkaar beïnvloeden. Zo ontdek je de vaste...

51,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 49,35
+
Bestel

Kwaliteitsmanagement / Druk 5

Een praktische handleiding voor de invoering van kwaliteitszorg

2023 || Paperback || Bernadette van Pampus || Boom || met inkijkexemplaar

Dit product bestaat uit een boek en een bijbehorend online leerplatform, hierop vind je o.a. het online boek.

Kwaliteitsmanagement is een praktijkgericht boek voor studenten en iedereen die betrokken is bij de kwaliteitszorg binnen een organisatie. Dit onderwerp is relevanter dan ooit, in een tijd waarin organisaties niet meer alleen kunnen concurreren op prijs, maar ook aandacht moeten schenken aan kwaliteit en betrouwbaarheid.

Het boek biedt praktische tips om de eerste stappen te zetten ...

32,75
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 31,11
+
Bestel

Samenwerken: van idee naar afspraak

Aan de slag met jullie samenwerking

2019 || Paperback || Tim Dees e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Samenwerken, dat doen we toch allemaal? Als het om écht ingewikkelde vraagstukken gaat, dan kan niemand die alleen oplossen. Voor die vragen, kansen of ideeën moet je wel samenwerken over organisatiegrenzen, over disciplines, over sectoren heen. Dat lijkt vanzelfsprekend en eenvoudig. De praktijk is echter weerbarstig. Verschillende beelden, verschillende karakters, spraakverwarring, belangen, onduidelijkheid over wie het voor het zeggen heeft. Wat wil je, wat mag je, wat kun je? Een goed b...

34,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 32,78
+
Bestel

Haal meer uit jezelf in de professionele samenwerking

2012 || Paperback || Jeroen Wouters e.a. || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Als (aankomend) professional kom je vaak terecht in complexe organisaties, waar veel flexibiliteit en verantwoordelijkheid voor je eigen ontwikkeling wordt gevraagd. Dat vereist een hoge mate van kennis en inzicht in je eigen kwaliteiten en de wijze waarop je deze kunt inzetten in de samenwerking met anderen. De volgende vragen spelen daarbij een belangrijke rol:

* Wat zijn mijn unieke kwaliteiten?

* Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik de kans krijg om deze kwaliteiten in te zetten?

* Hoe kan ik ze ...

43,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 41,75
+
Bestel

Kwaliteitsmanagement en interne auditing

2009 || Paperback || B. van Pampus || Boom

Kwaliteitsmanagement is het doorlopend verbeteren van interne processen. Regelmatig moet worden getoetst of het systeem nog doeltreffend is of dat er verbeteringen nodig zijn. De interne audit is een onderzoek om zwakke plekken in het kwaliteitsmanagementsysteem op te sporen.

In Kwaliteitsmanagement en interne auditing komt aan de orde hoe het proces van de interne audit verloopt, wat verwacht kan worden van de auditor en wat er gebeurt met de resultaten. Het boek bevat verder praktische tips ...

29,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 28,03
+
Bestel

TopService voor veeleisende klanten

De zes principes van uitzonderlijke klantbeleving

2021 || Paperback || Jean-Pierre Thomassen e.a. || Boom

Hoe bied je magnifieke service aan de klanten die de lat hoog leggen?

Uw organisatie heeft dagelijks contact met klanten, gasten, cliënten of patiënten. Sommigen vinden alles goed, anderen zijn veeleisend en leggen de lat hoog en laten dat duidelijk merken ook. In dit boek richten wij ons op deze laatste groep. Klanten die kritisch zijn, veeleisend en gewend aan topservice in de dienstverlening, retail, de zorg en de publieke dienstverlening.

Klanten zijn mondiger geworden, weten beter wat ...