Zoekfilters
› Tim Gorter (6)
› L. Braam (5)
› René Ter Beke (5)
» Toon alle opties (16)
› Alexander Osterwalder (2)
› Antje Diepersloot (2)
› Bregje Cruijsberg (2)
› Ellen van Kooten (2)
› Lieke van Pagée (2)
› M. Beuming (2)
› Menno Beekhuizen (2)
› Michael Mandersloot (2)
› Napoleon Hill (2)
› Rieke Wynia (2)
› Ruud van den Belt (2)
› Sean Covey (2)
› Suzanne Dieleman (2)
› Vosters (2)
› Yves Pigneur (2)
› International Business... (31)
› Evenementen & Hotelman... (30)
› International Business... (27)
» Toon alle opties (18)
› International Event Ma... (23)
› E-commerce & Entrepren... (22)
› International Hotel & ... (21)
› International Business... (10)
› International Tourism ... (7)
› Ondernemerschap & Reta... (5)
› Ad Ondernemen (3)
› Management in de Zorg (3)
› Ad Management (2)
› Ad Management in de Zo... (2)
› Bedrijfskunde (2)
› Commerciële Economie (2)
› Communicatie (2)
› Hotel Management (2)
› Human Resource Managem... (2)
› Management (2)
› Technische Bedrijfskun... (2)
› Educatieve uitgaven al... (12)
› Marketing (11)
› Management algemeen (9)
» Toon alle opties (11)
› Communicatiekunde alge... (3)
› Economie, recht en bed... (3)
› Economie, recht en bed... (2)
› Mens en maatschappij B... (2)
› Mens en maatschappij a... (2)
› Non-fictie kinderboeke... (2)
› Psychologie algemeen (2)
› Taal BVE-sector (MBO +... (2)
› Woordenboeken|Buitenla... (2)
› Woordenboeken|Engelse ... (2)
Studieboeken (76)
maandag verzonden
Digital marketing en E-commerce expert / Druk 1
2022 || Paperback || Tim Gorter e.a. || Edufocus
Deze methode is specifiek voor niveau 4 opleidingen die bezighouden met digital marketing, zoals voor de opleiding E-commerce manager. De student leert hoe hij succesvol een digitale strategie moet opzetten met de inzet van diverse applicaties, waaronder websites, webshops, social media apps en advertentie tools. De student krijgt een gedegen inzicht in de mogelijkheden en beschikt daarmee over alle nodige en beschikbare kennis binnen dit interessante werkveld. Hij is in staat om voor opdrach...
maandag verzonden
Dromen, Durven, Doen / Druk 64
Het managen van de lastigste persoon op aarde: jezelf
2020 || Paperback || Ben Tiggelaar || Spectrum || met inkijkexemplaar
Een update van een everseller!
• Waarom houden we de meeste veranderingen niet vol?
• Wat bepaalt 95% van je gedrag?
• Hoe ontwikkel je met succes nieuwe, effectieve gewoontes?
Iedereen heeft dromen op het gebied van werk, relatie, gezondheid, persoonlijke ontwikkeling… Maar wat is er nodig om de stap van dromen, naar durven en – uiteindelijk – doen te zetten? Wat zijn de geheimen van échte, blijvende verandering?
Ben Tiggelaar geeft heldere antwoorden...
maandag verzonden
Financieel management / Druk 4
Het verhaal achter de cijfers voor ondernemers en niet-financiële managers
2020 || Paperback || Kees van Alphen e.a. || Boom || met inkijkexemplaar
Als ondernemer of manager van een kleine of middelgrote onderneming richt je je het liefst op je eigen vakgebied, of houd je je bezig met de commercie. Natuurlijk heb je ook interesse in de cijfers van jouw onderneming, maar dan gaat het vooral om het saldo van de bankrekening en het maken van de kostprijscalculaties.
Cijfers, rekenen, wiskunde en economie
Velen blijven liever ver van het terrein van financieel management weg. Dat heeft immers te maken met cijfers, rekenen, wiskunde en econom...
maandag verzonden
Spaans A2/B1-niveau / Druk 1
|| M. Beuming || Educatieve Uitgeversgroep
In dit boek komen alle vaardigheden aan bod op A2-niveau en worden Lezen en Luisteren op B1-niveau aangeboden. De context is ‘Spaans in het beroepsonderwijs’. Het boek bevat veel gevarieerde opdrachten op basis van de ERK descriptoren zoals o.a. jezelf voorstellen. Daarnaast wordt ook ingegaan op de verschillende skills, kennis en ervaringen van de studenten. Natuurlijk komen ook grammatica en idioom aan bod.
maandag verzonden
Het verkooptraject | combipakket
2023 || Paperback || Boom Beroepsonderwijs || met inkijkexemplaar
Hoe voer je een commercieel traject uit? Hoe acquireer je klanten en/of opdrachten? Hoe voer je een verkoopgesprek? En wat komt er kijken bij het verzorgen van het ordertraject en de aftersales? Daarover leer je meer met dit leermiddel van Sarphati | Commercie. De onderwerpen gaan over het verkooptraject, marketing, afnemersgedrag, het verkooptraject, acquisitie, onderhandelen, ordertraject, aftersales, relatiemanagement en verkoopadministratie.
De inhoud van het leerwerkboek gaat uit van d...
maandag verzonden
Ondernemingsplan voor de horeca / Druk 3
2021 || Paperback || Ingrid Bergé e.a. || SVH
Het theorieboek Ondernemingsplan voor de horeca is het sluitstuk van de PlanBoek methode. Het is een naslagwerk en doe-boek voor managers/ondernemers horeca (niveau 4) en biedt een praktische leidraad voor het schrijven van een ondernemingsplan voor een horecabedrijf.
Het theorieboek Ondernemingsplan voor de horeca is het sluitstuk van de PlanBoek methode. Het is een naslagwerk en doe-boek voor managers/ondernemers horeca (niveau 4) en biedt een praktische leidraad voor het schrijven van een ...
maandag verzonden
Spaans A1/A2-niveau voor generiek / Druk 1
Spaans A1/A2-niveau voor generiek
2021 || Paperback || M. Beuming || Educatieve Uitgeversgroep
Bij dit boek ontvang je een unieke, éénmalig te activeren, licentiecode. Met deze code krijg je toegang tot het digitale boek via Digiplein.
maandag verzonden
Commerciële calculaties, deel 1 | combipakket
2023 || Paperback || Boom Beroepsonderwijs || met inkijkexemplaar
Commerciële calculaties deel 1 | combipakket
Hoe voer je een commercieel traject uit wat aansluit bij de customerjourney? Daarover leer je meer met dit leermiddel van Sarphati | Commercie. De onderwerpen van deel 1 gaan over procenten, promillen en verhoudingen, gemiddelden en afronden, inkopen en bestellen, van consumentenprijs naar brutowinst, van omzet naar nettowinst, verkoopprognose opstellen en het interpreteren van dataoverzichten.
De inhoud van het leerwerkboek gaat uit van de hande...
maandag verzonden
Werkboek Digital Marketing en E-commerce Expert / Druk 1
2022 || Paperback || Tim Gorter e.a. || Edufocus
Deze methode is specifiek voor niveau 4 opleidingen die bezighouden met digital marketing. Dit betreft het werkboek waarin een verscheidenheid aan opdrachten is opgenomen. De student leert hoe hij succesvol een digitale strategie moet opzetten met de inzet van diverse applicaties, waaronder websites, webshops, social media apps en advertentie tools. De student krijgt inzicht in de diverse mogelijkheden en kan daarmee de opgedane kennis direct toepassen in de praktijk. Hij is in staat om voor ...
maandag verzonden
Zakelijke communicatie voor professionals / Druk 6
2012 || Paperback || Daniel Janssen e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Zakelijke communicatie voor professionals integreert en presenteert deze kennis en inzichten in een relevante context voor elke professional zoals adviseren, presenteren, samenwerken, overtuigen, verkopen en communiceren bij een crisis. Op deze manier werken studenten (en andere gebruikers) gericht aan essentiële competenties. Niet langer staan teksten en gesprekken centraal, maar concrete taken in hun context.