Zoekfilters

Verschijningsjaar
2023 (22)
2018 (10)
2020 (9)
» Toon alle opties (16)
Verschijningsvorm
Paperback (111)
Hardcover (9)

Studieboeken (121)

63,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 60,33
+
Bestel

Interviewen in de praktijk / Druk 3

interviewers, geinterviewden en het interview

2013 || Paperback || Dick van der Lugt || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Interviewen in de praktijk behandelt alle aspecten van een goed interview en de kwaliteiten waarover de interviewer moet beschikken. Interviewen in de praktijk is bestemd voor studenten aan de hbo- en wo- opleidingen voor journalistiek.

63,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 60,75
+
Bestel

Communicatie voor Accountants

Zeggen hoe het is

2017 || Paperback || Elina Bos || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Communicatie voor accountants verenigt de twee disciplines accountancy en communicatie in een gebruiksvriendelijk boek. Het boek is bedoeld om (aankomende) accountants praktische handvatten te bieden om het communicatieproces te verbeteren, met als doel het vertrouwen van het maatschappelijk verkeer te (her)winnen.

Waarom kiezen voor Communicatie voor Accountants?

* het eerste studieboek dat communicatie en accountancy integraal behandelt;

* toegankelijke inleiding in communicatie, toegespitst...

41,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 39,43
+
Bestel

Transmedia storytelling / Druk 2

Stappenplan voor communicatieprojecten

2021 || Paperback || René Boonstra || Boom || met inkijkexemplaar

Elke dag neemt het aantal communicatiekanalen waar we gebruik van maken toe. Tegelijkertijd neemt de aandachtspanne van lezers en kijkers af. Als communicatieprofessional moet je sterk zijn in het vertalen van een

communicatieboodschap naar effectieve content. Alleen zo zal jouw boodschap je doelgroep bereiken en, nog belangrijker: activeren. Verhalen blijven daarbij cruciaal. Storytelling helpt je je publiek intensief te betrekken bij je communicatieprojecten.

‘Storytelling – Stappenpl...

114,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 109,20
+
Bestel

Zakelijke communicatie voor professionals / Druk 6

2012 || Paperback || Daniel Janssen e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Zakelijke communicatie voor professionals integreert en presenteert deze kennis en inzichten in een relevante context voor elke professional zoals adviseren, presenteren, samenwerken, overtuigen, verkopen en communiceren bij een crisis. Op deze manier werken studenten (en andere gebruikers) gericht aan essentiële competenties. Niet langer staan teksten en gesprekken centraal, maar concrete taken in hun context.

56,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 54,10
+
Bestel

Commerciële calculaties 1 / Druk 8

Rekenen op NIMA A-niveau

2021 || Paperback || John Smal e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

• Gericht op zowel strategische als operationele marketingplannen;

• geeft studenten een goed inzicht in commerciële berekeningen aan de hand van praktische voorbeelden;

• optimale voorbereiding op het calculatiedeel van het NIMA A-examen.

Commerciële calculaties 1 sluit nauw aan bij de wens van veel hbo-docenten marketing om hun studenten in staat te stellen commerciële berekeningen te maken voor strategische en operationele plannen in het werkveld.

Dit boek biedt een systematisch ...

29,00
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 27,55
+
Bestel

Verleid de lezer online

Succesformules voor overtuigend en creatief schrijven

2018 || Paperback || Ellis Buis e.a. || Uitgeverij Thema || met inkijkexemplaar

Je wilt teksten schrijven die raak schieten en waar je lezers hebberig van worden. Teksten die ervoor zorgen dat ze in actie komen: een aankoop doen, een offerte opvragen, iets downloaden of inschrijven voor een nieuwsbrief. Maar het lukt je niet om die wervende woorden op papier te krijgen, laat staan om er onderscheidend in te zijn. Geen zorgen, want dit is makkelijker dan je denkt!In dit praktische boek leer je de ins & outs van vlot en wervend schrijven. Ontdek hoe je je lezers enthousias...

39,95
Leverbaar vanaf 11 augustus
met 5% korting 37,95
+
Bestel

Verandercommunicatie

2025 || Paperback || Huib Koeleman || Boom

Iedereen praat over verandering. Maar wie zorgt dat het écht landt? Organisaties veranderen continu – van grootse reorganisaties tot stille cultuurverschuivingen. Als communicatieadviseur zit je er middenin. Hoe zorg je dat je richting geeft, verbindt en beweging op gang brengt?

Inhoud

Verandercommunicatie laat zien hoe je communicatie inzet als motor van verandering. Geen wollige theorie, maar een praktijkgericht boek boordevol voorbeelden, werkvormen en een kleurenmodel dat houvast biedt...

42,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 40,80
+
Bestel

Gespreksvoering voor Sociaal Werkers / Druk 2

2022 || Paperback || Marianne Luitjes e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Biedt de (toekomstige) sociaal werker een brede basis voor effectieve gespreksvoering in uiteenlopende praktijksituaties;

- met tips van communicatiedeskundigen voor gespreksvoering met speciale doelgroepen en medeprofessionals;

- voorzien van veel aansprekende praktijkvoorbeelden en opdrachten die uitnodigen tot kritische zelfreflectie.

Voor sociaal werkers is gespreksvoering een essentieel onderdeel in de omgang met en het begeleiden van cliënten. Gespreksvoering voor Sociaal Werkers bie...

62,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 59,80
+
Bestel

Media / Druk 2

2020 || Paperback || Rob Leurs e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

De verhalen die films ons vertellen, de hoge omloopsnelheid van content in nieuwe media en de commerciële aard van televisieprogramma’s zijn een intrinsiek onderdeel van onze samenleving. Hoe gaan we hiermee om?

Media sluit aan bij de vraag om toekomstbestendige beroepsvaardigheden en leert studenten de vaardigheden bij die in een dynamische mediawereld relevant zijn.

Ieder hoofdstuk besteedt aandacht aan het effectief inzetten van media in verschillende beroepspraktijken en voor versc...

43,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 41,33
+
Bestel

Kernbegrippen van professionele communicatie / Druk 2

2019 || Paperback || Peter 't Lam e.a. || Boom

Kernbegrippen van professionele communicatie bied je de theoretische en praktische basis voor een goede start in de communicatie. Centraal staat professionele communicatie: de communicatie voor, vanuit of met organisaties. Aan de hand van een toegankelijk schema leer je de basisbegrippen kennen, zoals visie, publieksgroepen, content, context en aanpak. Alles wat de beginnende communicatieprofessional nodig heeft, helder uitgelegd door Paula Zweekhorst en Peter ’t Lam.

Kernbegrippen van prof...