Zoekfilters

Verschijningsjaar
2024 (24)
2022 (21)
2025 (18)
» Toon alle opties (10)

Studieboeken (131)

82,95
Leverbaar vanaf 15 april 2026
met 5% korting 78,80
+
Bestel

Consumentengedrag / Druk 9

2026 || Paperback || Jeske Nederstigt e.a. || Noordhoff

83,95
Leverbaar vanaf 1 mei 2026
met 5% korting 79,75
+
Bestel

Strategische marketingplanning / Druk 10

2026 || Paperback || Karel Jan Alsem || Noordhoff

59,95
Leverbaar vanaf 16 maart 2026
met 5% korting 56,95
+
Bestel

Branding / Druk 2

2026 || Paperback || Andy Mosmans e.a. || Noordhoff

59,95
Leverbaar vanaf 16 maart 2026
met 5% korting 56,95
+
Bestel

Copy & concept / Druk 8

2026 || Paperback || Bert Thobokholt e.a. || Noordhoff

89,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 85,45
+
Bestel

Marketingcommunicatiestrategie / Druk 9

2023 || Paperback || Ko Floor e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Gerenommeerde methode met een zeer goede positie in het hoger onderwijs;

- state of the art kennis over digitale communicatie;

- actuele cases en voorbeelden uit de communicatiepraktijk.

De ontwikkelingen op het gebied van marketingcommunicatiestrategie gaan ontzettend snel. Zo is er de afgelopen jaren in Nederland meer geld uitgegeven aan online marketingcommunicatie dan aan communicatie in offline media. We zien bovendien dat marketingcommunicatie steeds vaker is gericht op het creëren v...

88,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 84,50
+
Bestel

Commerciële calculaties 2 / Druk 6

2017 || Paperback || Gerard Minnaar e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Bij het opstellen van zowel strategische als operationele marketingplannen moet een marketeer zijn beslissingen bedrijfseconomisch kunnen onderbouwen. Commerciële calculaties 2 reikt je hiervoor het model van het strategische marketingplanningsproces aan, een handzame leidraad voor calculaties op marketingmanagementniveau.

Waarom kiezen voor Commerciële calculaties 2?

* Leert je marketingplannen bedrijfseconomisch te onderbouwen;

* reikt een overzichtelijk model aan;

* bevat veel oefenopgaven...

29,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 28,45
+
Bestel

Customer Experience, van cult naar cultuur

Fasegewijs de volledige organisatie CX-gedreven met het Service Excellence gedachtegoed

2024 || Paperback || Jean-Pierre Thomassen e.a. || Boom

Veel CX-professionals lopen tegen grenzen aan die verhinderen dat Customer Experience (CX) een organisatiecompetentie wordt. Het blijft beperkt tot activiteiten van een front-officeafdeling of van een specialistische stafafdeling, omdat het niet als chefsache wordt gezien.

Dit boek biedt een concrete, beproefde en gefaseerde aanpak om CX integraal in een organisatie in te bedden, zodat het organisatiecultuur wordt. De aanpak is gebaseerd op grondig onderzoek van de auteurs naar de ervaringen...

29,50
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 28,03
+
Bestel

Storytelling in de praktijk

Creatief schrijven voor een merk

2021 || Paperback || Maarten van der Meulen || Coutinho || ook als eBook

Verwonder klanten, medewerkers en leveranciers. Tover een glimlach op hun gezichten. Laat zien voor welke dilemma’s een organisatie komt te staan. Merken onderscheiden zich door verhalen. Creatief schrijven is daarom een belangrijke vaardigheid voor communicatieprofessionals en marketeers. Storytelling in de praktijk helpt je om verhalen uit de organisatie te verzamelen, om ze op te schrijven en om ze te vertalen naar creatieve communicatie-uitingen.

Storytelling in de praktijk leert je om ...

47,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 45,55
+
Bestel

Het event als strategisch marketinginstrument / Druk 2

2017 || Paperback || Dorothé Gerritsen e.a. || Coutinho || ook als eBook

In de marketing spelen events een steeds grotere rol. Door producten en diensten te koppelen aan beleving, en andersom, creëren aanbieders een belangrijke meerwaarde. Dit boek gaat over de manier waarop organisaties het event als marketinginstrument weten in te zetten om bezoekers te bereiken en te raken. Het verschaft inzicht in de strategische inzet van events aan de hand van marketingtheorieën, ondersteund met aansprekende praktijkvoorbeelden.

Het event als strategisch marketinginstrumen...

44,50
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 42,28
+
Bestel

Waarde creëren

Marketing door de ogen van design

2025 || Paperback || Eveline van Zeeland e.a. || FLOOT

Voor iedereen die marketing wil ontwerpen met hoofd, hart én lef.

Dit is geen boek dat je leert hoe je een goede marketeer wordt, dit is een boek dat je leert hoe je een goede marketingdesigner wordt. Marketing wordt niet benaderd als een onderdeel van ‘business en management’, maar van ‘design’. Dit designperspectief maakt het boek wezenlijk anders dan andere marketingboeken.

Aan de hand van internationale voorbeelden – uit de wereld van design, kunst, branding én non-profitcampa...