Zoekfilters

Uitgever
Noordhoff (2)
NUR
Marketing (2)
Verschijningsvorm
Paperback (2)

Van Hall Larenstein University of Applied Sciences (3)

85,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 81,65
+
Bestel

Grondslagen van de marketing / Druk 10

2022 || Hardcover || Bronis Verhage e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- De meest gebruikte inleiding in het vakgebied marketing;

- toegankelijk en volledig, veel praktijkvoorbeelden;

- aandacht voor actuele marketing onderwerpen.

Grondslagen van de marketing van prof. dr. Bronis Verhage is de meest gebruikte inleiding in het hoger onderwijs voor marketing. Deze gerenommeerde auteur slaagt er als geen ander in studenten passie voor het vak bij te brengen. Ze leren hoe ze creatieve ideeën en de juiste klantgerichte houding ontwikkelen voor een uitdagend, commerc...

56,00
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 53,20
+
Bestel

Klinische chemie en hematologie voor analisten - Deel 1 / Druk 3

2022 || Paperback || E. ten Boekel e.a. || Syntax Media

Na bijna zeven jaar was het nodig om de tweede druk van de twee delen `Klinische chemie en hematologie voor analisten' op enkele vlakken te herzien.

Op basis van nieuwe ontwikkelingen binnen het vak zijn er extra paragrafen toegevoegd aan de hoofdstukken 9, 15 en 18. De overige hoofstukken hebben nauwelijks of slechts enkele kleine aanpassingen ondergaan.

De oorspronkelijke opzet van de hoofdstukken is niet fundamenteel gewijzigd. De hoofdstukken zijn op elkaar afgestemd, maar je kunt ze ook ...

63,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 60,75
+
Bestel

Communicatie handboek / Druk 7

2022 || Paperback || Wil Michels || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Het standaardwerk voor het communicatievak;

- biedt een actueel, beknopt en volledig overzicht van het vakgebied communicatie;

- marketingcommunicatie, corporate- en interne communicatie komen uitgebreid aan bod.

Communicatie Handboek maakt voor studenten en professionals helder op welke manieren zij aan de communicatie van een organisatie het beste vorm en inhoud kunnen geven. Het boek biedt een actueel, beknopt en volledig overzicht van het vakgebied en is zeer toegankelijk dankzij het he...