Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Hogeschool Rotterdam (3)

45,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 43,65
+
Bestel

De organisatie als hulpmiddel / Druk 6

2017 || Paperback || Klaas Schermer || Bohn Stafleu van Loghum

Dit boek geeft studenten een helder beeld van de structuur en werkwijze van organisaties in de zorg- en welzijnssector. Het is een nuttig hulpmiddel voor hbo-studenten die op stage gaan of hun eerste baan beginnen in deze sector: Maatschappelijk Werk en Dienstverlening, Sociaal-Pedagogische Hulpverlening, Sociaal-Juridische Dienstverlening, Toegepaste Psychologie, Verpleegkunde, Management in de zorg, Fysiotherapie, Logopedie en andere vormen van hulp- of dienstverlening.Een greep uit de beha...

57,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 54,63
+
Bestel

Handboek taalontwikkelingsstoornissen / Druk 1

2017 || Paperback || Ellen Gerrits e.a. || Coutinho || ook als eBook

Het is belangrijk dat professionals op het gebied van taalontwikkelingsstoornissen inzicht hebben in de meest recente wetenschappelijke ontwikkelingen op hun vakgebied en tegelijkertijd duidelijke en werkbare handvatten hebben om deze toe te passen. Handboek taalontwikkelingsstoornissen beschrijft op een toegankelijke manier de belangrijkste wetenschappelijke inzichten met betrekking tot signalering, diagnostiek en behandeling van kinderen en jongeren met taalontwikkelingsstoornissen en koppe...

39,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 37,95
+
Bestel

Mood maker / Druk 2

het ontwikkelen van gastvrije organisaties

2017 || Paperback || John Hokkeling e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Ontdek de kracht van gastheerschap, benut de kracht van je Mood Makers.

Gastheerschap en gastvrijheid is een thema binnen veel dienstverlenende organisaties: het leidt tot loyale klanten, tevreden medewerkers en een hoger rendement. Organisaties zoeken naar manieren om gastheerschap (verder) te ontwikkelen.

In dienstverlenende organisaties is iedereen gastheer (m/v) van de organisatie. Mood Makers zijn medewerkers die daarin uitblinken: zij geven gasten een welkom gevoel en spelen in op hun b...