Zoekfilters
› Communicatie (4)
› Leraar Gezondheidszorg... (4)
› Social Work (4)
» Toon alle opties (8)
Christelijke Hogeschool Ede (CHE) (12)
morgen verzonden
Marktonderzoek - design
Door de boom het bos zien
2021 || Paperback || Iris van Hest || Boom || met inkijkexemplaar
Marktonderzoek-design introduceert de ‘onderzoeksboom’, een model dat je inzicht geeft in de complexiteit van marktonderzoek en de verschillende onderzoekstechnieken die je daarbij kunt inzetten.
Het boek laat je stapsgewijs zien hoe je op een gestructureerde, creatieve en logische manier marktonderzoek ontwerpt. Daarbij staat steeds de link met het eigenlijke marketingvraagstuk centraal: welk type vragen werken bij loyaliteitsonderzoek, hoe leg je een customer journey vast of achterhaal ...
morgen verzonden
Intercultural Sensitivity / Druk 5
From denial to intercultural competence
2021 || Paperback || C. Nunez e.a. || Koninklijke Van Gorcum || met inkijkexemplaar
Through internationalisation programmes, millions of students spend part of their studies at universities abroad every year. Lecturer mobility programmes are bringing international lecturers straight to local classrooms. With migration, labour mobility and student mobility, classrooms and lecture halls have grown more culturally diverse than ever before.
Intercultural Sensitivity gives students a head start in working with lecturers and fellow students, and to excel in their future internati...
morgen verzonden
Psychische aandoeningen / Druk 1
Psychopathologie vanuit herstelperspectief
2021 || Paperback || Arie Hordijk e.a. || Boom
Dit product bestaat uit een boek inclusief website met o.a. het online boek.
Talloze mensen worstelen met een psychische aandoening, waarmee ze de greep op hun leven kunnen verliezen. De diversiteit aan cliënten en de wijze waarop ze zich staande houden in het leven vraagt voor elk van hen een uniek hulpverleningstraject. (Aankomend) professionals in de ggz, ervaringsdeskundigen en familieleden kunnen dit herstelproces ondersteunen vanuit begrip voor oorzaken en de worsteling met de aandoen...
morgen verzonden
Voeding bij gezondheid en ziekte / Druk 8
2021 || Paperback || Nelleke Stegeman || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Geeft professionals inzicht in wetenschappelijk gefundeerde kennis over voeding en biedt praktische tools; - helpt om feiten over voeding van fabels te onderscheiden en leert kritisch te redeneren; - aandacht voor de psychosociale factoren van voedingsgedrag.
De coronacisis heeft opnieuw duidelijk gemaakt hoe belangrijk voeding is voor onze gezondheid. Goede voeding zorgt voor een gezond microbioom, voorkomt overgewicht en zorgt voor een goede weerstand. Professionals in de gezondheidzorg, ...
morgen verzonden
Inleiding tot de gezondheidszorg met MyLab / Druk 3
2021 || Paperback || Ankie van Vuuren e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
De gezondheidszorg is continu in beweging. Veranderende wetgeving, een andere manier van denken over gezondheid en ziekte, de vergrijzing en bezuinigingen maken van de gezondheidszorg een interessant maar soms ook ingewikkeld werkveld. Inleiding tot de gezondheidszorg heeft als doel studenten wegwijs te maken in dit dynamische vakgebied. Elk hoofdstuk behandelt een belangrijk thema van de gezondheidszorg, met zo veel mogelijk aandacht voor recente ontwikkelingen.
Ter ondersteuning en verleve...
morgen verzonden
Preventie in het sociale domein / Druk 5
Toepassingen en achtergronden
2021 || Paperback || Sijtze de Roos e.a. || Coutinho || ook als eBook
Preventie is een belangrijk onderwerp in het sociale domein. Het vergroot kansen en versterkt individuen en de samenleving als geheel. Preventieve hulp kan nodig zijn om zwaardere zorg bij fysieke en psychosociale gezondheidsproblemen te voorkomen. Van professionals in het sociaal domein wordt dan ook verwacht dat zij preventief kunnen denken en handelen.
Preventie in het sociale domein biedt een theoretisch kader hoe professionals preventie kunnen integreren in hun werkpraktijk. Vanuit een c...
morgen verzonden
Basisboek Online Marketing / Druk 4
Van strategie tot conversie
2021 || Paperback || Marjolein Visser e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Behandelt het volledige online marketingproces;
- geschreven door meer dan twintig topspecialisten;
- meest gebruikte boek voor online marketing in het hbo!
Basisboek Online Marketing is hét standaardwerk voor het vakgebied online marketing. Het boek maakt studenten wegwijs in de theorie achter online marketing, maar ook in de technieken en media. Kortom, het volledige marketingproces!
Het boek gaat van start met het kernprocesmodel en belicht vervolgens de strategische aspecten van onlin...
morgen verzonden
Gedragsproblemen in de klas in het voortgezet onderwijs / Druk 1
een praktisch handboek
2021 || Paperback || Anton Horeweg || Lannoo || met inkijkexemplaar
Leer effectief omgaan met gedragsproblemen in het onderwijs Zorgplicht en passend onderwijs spelen ook in het voortgezet onderwijs een belangrijke rol. Daarom schreef Anton Horeweg een speciaal voor het vo aangepaste versie van zijn succesvolle boek Gedragsproblemen in de klas. Gedragsproblemen in de klas in het voortgezet onderwijs biedt een praktisch overzicht van gedragsproblemen en gedrags- en ontwikkelingsstoornissen die je bij leerlingen in het voortgezet onderwijs kunt tegenkomen en de...
morgen verzonden
Basisboek Kwalitatief onderzoek / Druk 5
Handleiding voor het opzetten en uitvoeren van kwalitatief onderzoek
2021 || Paperback || Ben Baarda e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Dé handleiding voor kwalitatief onderzoek;
- alle aspecten van onderzoek komen aan bod;
- met aandacht voor online onderzoeksmethoden.
Het Basisboek Kwalitatief onderzoek behandelt stapsgewijs het kwalitatieve onderzoeksproces: van de probleemstelling en onderzoeksvraag tot de analyse en onderzoeksrapportage. Deze systematische opbouw maakt het boek zeer goed inpasbaar in het onderwijs en volgt de opbouw van een college- of werkgroepenreeks ‘Kwantitatief onderzoek’.
De opdrachten aan ...
morgen verzonden
Inclusieve communicatie
Alles wat je moet weten om een divers publiek te bereiken
Paperback || Hanan Challouki || Pelckmans uitgevers - NBC || met inkijkexemplaar
In een samenleving die steeds diverser wordt, gaan bedrijven en overheden constant op zoek naar manieren om efficiënt te communiceren en hun doelpubliek te verbreden. Het verschil tussen de diversiteit in de samenleving en het gebrek eraan in het merendeel van de sectoren is enorm groot. Bedrijven zijn zich steeds vaker bewust van het potentieel van diverse doelgroepen en willen weten hoe ze die effectief kunnen bereiken. Het ontbreekt interne communicatiediensten en creatieve bureaus echter...