Zoekfilters

Verschijningsjaar
2020 (3)
2021 (2)
NUR
Marketing (2)

Christelijke Hogeschool Ede (CHE) (7)

47,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 45,55
+
Bestel

Effectief leren / Druk 5

De docent als regisseur

2020 || Paperback || Sebo Ebbens e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Effectief leren, de docent als regisseur reikt toekomstige leerkrachten instrumenten aan die ervoor zorgen dat lesgeven onder regie van de docent resulteert in effectief leren. Het boek bespreekt uitgebreid de instructiestrategieën ‘directe instructie’ en ‘samenwerkend leren’. Ook de kracht van ‘activerende didactiek’ komt uitvoerig aan de orde. Verder is er veel aandacht voor de ontwikkeling van een goed leerklimaat en het stellen van vragen. Het boek zit boordevol praktijkvoorb...

51,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 49,35
+
Bestel

Kijk op spel / Druk 5

Drama voor de Pabo

2021 || Paperback || Holger de Nooij || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Al jaren het meest gebruikte didactiekboek voor het vak drama;

- bevat alle informatie voor de vereiste kennisbasis;

- dé link tussen drama en passend onderwijs, 21e-eeuwse vaardigheden, cultuuronderwijs en praktijkonderzoek.

Kijk op spel is hét basisboek voor iedere leerkracht (in spe) die drama geeft. Het boek begint bij de basis en zoomt in op vragen als: hoe is het vak drama ontstaan en wat is het verschil tussen drama en toneel? Daarnaast is uiteraard volop aandacht voor de uitvoeren...

41,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 39,43
+
Bestel

Communicatiestrategie / Druk 4

2021 || Paperback || Wil Michels || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

• Het eerste Nederlandstalige boek met concrete en toepasbare communicatiestrategieën;

• geschreven door de auteur van het Communicatie handboek;

• sterke balans tussen theorie en praktijk.

Communicatiestrategie is de kern van elke aanpak van communicatie. Maar wat is die kern precies? Dit boek geeft een inspirerend antwoord op die vraag. Het biedt studenten een methode om communicatiestrategieën te ontwikkelen en leert ze op creatieve wijze conceptueel te denken. Dit is het enige Ned...

66,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 63,60
+
Bestel

Laat maar zien / Druk 6

Procesgerichte didactiek voor beeldend onderwijs

2021 || Paperback || Jos van Onna e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Al 20 jaar een begrip voor beeldend onderwijs op de pabo en de lerarenopleiding;

concrete en inspirerende begeleiding van het creatieve beeldende proces;

biedt een theoretisch kader én een praktische uitwerking van het vakgebied beeldend onderwijs.

Creativiteitsontwikkeling is dé uitdaging voor het onderwijs van deze tijd. Goed beeldend onderwijs biedt kinderen de mogelijkheid zich te oriënteren op de wereld en zichzelf. Vanuit een persoonlijk perspectief ontwikkelen ze kennis, inzicht en ...

74,90
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 71,16
+
Bestel

Handboek Verpleegkundige diagnosen / Druk 6

2023 || Paperback || Lynda Juall Carpenito || Noordhoff

Het Handboek Verpleegkundige diagnosen (6e editie) van Lynda Carpenito biedt een helder overzicht van verpleegkundige diagnosen, beoogde resultaten en relevante interventies. In dit handboek worden de internationale verpleegkundige standaarden (NANDA-I, NIC, NOC) gebruikt. De auteur heeft naast alle NANDA-I verpleegkundige diagnosen (2021-2023) nog verschillende diagnosen toegevoegd.

Het Handboek Verpleegkundige diagnosen is de opvolger van het Zakboek Verpleegkundige diagnosen (5e editie, IS...

42,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 40,80
+
Bestel

Basisboek customer journey / Druk 2

Een inleiding in het vakgebied

2022 || Paperback || Stephan van Slooten e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Het eerste studieboek over Customer Journey voor het hoger onderwijs;

- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;

- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden Customer Journey-projecten.

Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de Customer Journey, het centrale thema van dit...

81,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 77,85
+
Bestel

Leerboek HRM / Druk 4

2021 || Paperback || Frits Kluijtmans e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Al meer dan 30 jaar het ultieme leerboek voor aankomende HRM-professionals;

- wetenschappelijke basis en ruime aandacht voor actuele ontwikkelingen en trends;

- volop handige hulpmiddelen en voorbeelden.

Leerboek HRM beschrijft op heldere wijze de fundamenten van het vak en houdt daarbij rekening met de grote diversiteit in organisaties. Het boek is ingedeeld in drie overzichtelijke thematische blokken: het plannen en stromen, het motiveren, sturen en ontwikkelen van medewerkers en het ve...