Zoekfilters

Verschijningsjaar
2018 (2)

Vakmedianet (3)

41,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 39,43
+
Bestel

Recruitment 4.0

Strategisch recruitment en employer branding met inzet van sociale netwerken en AI

2023 || Paperback || Jacco Valkenburg || Vakmedianet

AI-tools gaan geen recruiters vervangen. Recruiters die AI gebruiken gaan wel recruiters vervangen die geen AI gebruiken. In dit nieuwe boek Recruitment 4.0 ontdek je alles over de kansen en risico’s die nieuwe technologieën met zich meebrengen én de noodzakelijke veranderingen in het recruitmentproces om van recruitment een succes te maken.

Met behulp van dit boek kun je een stevig fundament leggen voor recruitment 4.0. Er is extra aandacht besteed aan onderwerpen waarmee je als recruite...

45,65
Levertijd: 21 werkdagen
met 5% korting 43,37
+
Bestel

Recruitment 3.0

Werving en selectie in een wereld van sociale media, chatbots en Al

2018 || Paperback || Jacco Valkenburg || Vakmedianet

Recruitment via LinkedIn (2008) en Recruitment via sociale media (2014), beschreven een andere manier van personeel werven. Van ‘Klassiek reactief recruiten’ (eerst werven via advertenties, daarna de beste sollicitant selecteren) naar proactief vinden van de beste kandidaten in de immense profielendatabase van LinkedIn. En hoe je met behulp van ‘andere’ sociale media een sterk ‘employer brand’ kan opbouwen.

Inmiddels zijn we beland in de derde generatie van digitalisering waarin s...

29,65
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 28,17
+
Bestel

Recruitment via Social Media

2018 || Paperback || Jacco Valkenburg || Vakmedianet

Wil je als werkgever nieuwe collega's aantrekken, dan zijn social media onmisbaar, want de impact ervan is groter dan ooit. Denk aan profileren op LinkedIn, nieuws delen via Twitter, vloggen via Youtube, fans maken via Facebooke en berichten sturen via WhatsApp.

Social media ondersteunen de werving van personeel enorm door:

1. versterking van het werkgevensmerk: cruciaal om een magneet te worden voor talent;

2. doelgerichte arbeidsmarktcommunicatie: slim bereiken én boeien van de doelgroep;

...