Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Noordhoff (3)

74,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 71,20
+
Bestel

Risicomanagement / Druk 7

2021 || Paperback || Sonja Janicijevic || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Een geïntegreerde benadering van risicoanalyse,-reductie en -financiering;

- aandacht voor actuele ontwikkelingen én klassieke beginselen;

- introductie in aanverwante disciplines.

Ondernemen is risico nemen. Gestructureerd omgaan met risico’s neemt onzekerheden weg en draagt bij aan een beter ondernemingsresultaat. Risicomanagement beschrijft de ontwikkeling van deze discipline, de doelstellingen, uitgangspunten en het proces van risicomanagement. Het boek leert studenten hoe zij risic...

72,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 69,30
+
Bestel

Basisboek Kwalitatief onderzoek / Druk 5

Handleiding voor het opzetten en uitvoeren van kwalitatief onderzoek

2021 || Paperback || Ben Baarda e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Dé handleiding voor kwalitatief onderzoek;

- alle aspecten van onderzoek komen aan bod;

- met aandacht voor online onderzoeksmethoden.

Het Basisboek Kwalitatief onderzoek behandelt stapsgewijs het kwalitatieve onderzoeksproces: van de probleemstelling en onderzoeksvraag tot de analyse en onderzoeksrapportage. Deze systematische opbouw maakt het boek zeer goed inpasbaar in het onderwijs en volgt de opbouw van een college- of werkgroepenreeks ‘Kwantitatief onderzoek’.

De opdrachten aan ...

69,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 66,45
+
Bestel

Bedrijfsbeslissingen en financiële verantwoording / Druk 5

2021 || Paperback || André Heezen || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Volledig vernieuwde vijfde editie uitgebreid met actuele onderwerpen;

- Kennismaking met bedrijfseconomie, speciaal voor 'non-financials';

- theorie gekoppeld aan managementbeslissingen.

Dit boek leert studenten die geen financieel-economische opleiding volgen, de belangrijkste financieel-economische principes toe te passen. Aan bod komen o.a. het maken van een marketingplan en een investeringsvoorstel. Studenten maken daarbij kennis met begrippen als ‘begrote balans’, ‘liquiditeitsbe...