Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Koninklijke Van Gorcum (3)

39,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 37,53
+
Bestel

Zorgmarketing in de praktijk / druk 1

succesvol invoeren van marketing in de gezondheidszorg

2007 || Paperback || S. van Leeuwen || Koninklijke Van Gorcum

"Door toenemende marktwerking en kritischer wordende consumenten wordt ‘marketing’ steeds belangrijker voor organisaties in de gezondheidszorg. Zorgaanbieders moeten concurreren en nog beter inspelen op de wensen en behoeften van zakelijke en particuliere klanten. Zorgmarketing is daarbij een onmisbaar hulpmiddel.

In 'Zorgmarketing in de praktijk' passeren een groot aantal marketingthema’s de revue. Het boek geeft een actueel beeld van de stand van zaken van marketing in de gezondheidszorg...

26,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 24,70
+
Bestel

Maken en raken

De essentie van communicatie en creatie

2023 || Paperback || Perry ten Hoor e.a. || Koninklijke Van Gorcum

Voor veel communicatie- en creatiestudenten gaat er een wereld open wanneer ze in de praktijk van een reclamebureau belanden. Vaak hebben ze geen idee hoe communicatie of creatie werkt in ‘het echt’. Laat staan dat ze elkaars discipline kennen. Juist in het reclamevak komen de disciplines samen. Maken en Raken beschrijft de essentie van communicatie en creatie en laat zien hoe die elkaar versterken.

Dit boek neemt je mee in de wereld van een creatief bureau en de rollen en kerncompetentie...

45,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 43,23
+
Bestel

Zorgmarketing in de praktijk 2 Deel 2

2010 || Paperback || Sjoerd van Leeuwen || Koninklijke Van Gorcum

"Voor- en tegenstanders van marktwerking in de gezondheidszorg slaan elkaar al enige tijd om de oren met onderzoeken en rapporten waarin het succes of falen van marktwerking in de zorg wordt aangetoond. De uitkomsten verschillen, al naar gelang vanuit welk gezichtspunt of politieke overtuiging men naar de dagelijkse zorgpraktijk kijkt. De gezondheidszorg staat onverminderd hoog op de politieke agenda en dat verandert de komende jaren niet. Dit tweede deel van Zorgmarketing in de praktijk geef...