Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Koninklijke Van Gorcum (3)

40,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 38,00
+
Bestel

Ernstige Reken-Wiskundeproblemen en Dyscalculie BAO

2011 || Paperback || Mieke van Groenestijn || Koninklijke Van Gorcum

De Nederlandse Vereniging tot Ontwikkeling van het Reken-Wiskunde Onderwijs (NVORWO) heeft het initiatief genomen om het onderwerp ernstige rekenwiskunde-problemen en dyscalculie op de onderwijsagenda te zetten en stappen te ondernemen om te komen tot landelijke eenduidigheid. Het ministerie van OCW heeft in 2008 een subsidie toegekend om het protocol te ontwikkelen.

Het landelijk protocol voor leerlingen van 4 tot 12 jaar met (Ernstige) RekenWiskunde-problemen en Dyscalculie (protocol ERWD) ...

45,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 42,75
+
Bestel

Ontwikkelingspsychologie / Druk 4

voor leerkrachten basisonderwijs

2019 || Paperback || T. Hooijmaaijers e.a. || Koninklijke Van Gorcum || met inkijkexemplaar

Kinderen begeleiden en stimuleren is boeiend, aantrekkelijk en uitdagend. Er speelt zich in de basisschoolperiode dan ook enorm veel af op het gebied van leren, evenals op sociaal en emotioneel gebied. Kennis van de processen die zich in de basisschoolperiode voltrekken is voor de (aankomende) leerkracht dan ook essentieel.

Ontwikkelingspsychologie voor leerkrachten basisonderwijs biedt deze kennis op een manier die dicht bij de dagelijkse praktijk op de basisschool staat. In de tekst en in h...

38,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 36,58
+
Bestel

Basisontwikkeling voor peuters en de onderbouw / Druk 2

2017 || Paperback || Frea Janssen-Vos e.a. || Koninklijke Van Gorcum || met inkijkexemplaar

Met 'Basisontwikkeling voor peuters en de onderbouw' komt de wereld de klas binnen. Een aanbod van betekenisvolle activiteiten en actuele thema's, daar begint het allemaal mee. Wat daar aan te leren valt en hoe daarin steeds wordt gezocht naar het spel als context voor leren en ontwikkelen wordt in inspirerende praktijkverhalen en vanuit de nieuwste ideeën over spel uitgewerkt.

Dit vraagt leraren en pedagogisch medewerkers met oog voor het spel van jonge kinderen en met vaardigheden om daari...