Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Haystack (3)

22,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Harder praten helpt niet

zeven ongehoord goede strategieën om wél te overtuigen

2021 || Paperback || Job Boersma e.a. || Haystack || met inkijkexemplaar

Vaak heb je gewoon gelijk, maar waarom krijg je het dan niet? Het probleem is dat mensen niet gevoelig zijn voor jouw rationele argumenten. Je moet juist inspelen op de emoties, persoonlijke belangen en onbewuste denkprocessen van je partner, collega of kind. Ga niet harder praten, maar verplaats je in de ander om erachter te komen op welke knoppen je moet drukken.

Wil je een extra pauze op je werk, leg je manager dan uit hoe populair zij zich daarmee zou maken op de afdeling. Ben je klaar me...

25,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Word meesterframer

De complete handleiding framing voor iedereen die iedereen wil overtuigen

2019 || Paperback || Sarah Gagestein e.a. || Haystack

Heb je soms het gevoel dat je boodschap niet overkomt? Leer dan om je verhaal te framen. Door de juiste woorden te gebruiken,

overtuig je iedereen, voordat ze het doorhebben.

In iedereen schuilt een meesterframer: ook jij kunt leren hoe je taal zo slim kunt inzetten dat je iedereen om je heen kunt beïnvloeden. Dit praktische boek helpt je stap voor stap om een behendige framer te worden. Wat willen mensen graag horen? Hoe laat een brein zich onbewust verleiden? Welke woorden moet je gebrui...

22,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 21,38
+
Bestel

Denk niet aan een roze olifant

de psychologie van onzichtbaar overtuigen met framing

2014 || Paperback || Sarah Gagestein || Haystack || met inkijkexemplaar

Zou het niet geweldig zijn als je de mensen om je heen voortaan moeiteloos kunt overtuigen van jouw ideeën, thuis en op het werk? Het kan, door slim in te spelen op hun onbewuste vooroordelen.

Ons brein is weerloos tegen de overtuigingskracht van de woorden en beelden waarin wij zelf geloven. Door hier op in te spelen en jouw ideeën slim te framen kun je net als succesvolle politici en reclamemakers andere mensen onzichtbaar overtuigen. Probeer ze niet te manipuleren, maar maak je boodscha...