Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenBrave New Books (2)
Dromen over een betere wereld
Over startups, innovatie, ondernemerschap, marketing, merken, positionering en zo meer.
2025 || Hardcover || Jan Lantink || Brave New Books
Jan Lantink heeft veel geschreven over de kunst van het positioneren van een sterk merk. Dit boek is ontstaan door nieuwsgierigheid. Waarom denken startuppers, dat hun droom zeker uitkomt? Dat ze snel een merk kunnen worden zoals Apple. Rijk worden en weten, dat ze gemak, plezier, blijheid, status en zo meer bij hun gebruikers brengen. Dat ze de wereld kunnen verbeteren?
Schetsen naar de geest van de tijd.
Ruim een halve eeuw maatschappelijke thema's en reclame
2025 || Hardcover || Jan Lantink || Brave New Books
Als reclameman heb ik met veel plezier gewerkt aan dit boek over ruim een halve eeuw reclame voor maatschappelijke thema’s.
Ik neem je mee in verhalen van toen en nu. Met veel voorbeelden. Met veel context uit wetenschappelijke studies en berichtgeving in de media.
Dit is de aangepaste tweede editie. Nieuwe vondsten in de archieven en de verbijsterende en soms schokkende actualiteit vragen erom.