Zoekfilters

Taal
Engels (2)
Verschijningsvorm
Hardcover (2)

Boom (3)

29,50
Direct beschikbaar
+
Bestel

Strategic Managing in a Turbulent World / Druk 1 (e-book)

Learning how to make your organization future-proof

2019 || E-book via Bookshelf || Norbert Greveling e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

A new and refreshing approach for managers, advisors and students with challenging terminology and insights to make organizations future-proof.

This book describes a new paradigm about strategic managing. Aimed at leaders to keep a future-proof course in turbulent times by making the right strategic choices for their organization. Well-known strategy models and approaches for strategy development are hardly applicable for making and implementing strategic choices in the current age of increas...

38,75
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 36,81
+
Bestel

Strategic Managing in a Turbulent World / Druk 1

Learning how to make your organization future-proof

2020 || Hardcover || Norbert Greveling e.a. || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

A new and refreshing approach for managers, advisors and students with challenging terminology and insights to make organizations future-proof.

This book describes a new paradigm about strategic managing. Aimed at leaders to keep a future-proof course in turbulent times by making the right strategic choices for their organization. Well-known strategy models and approaches for strategy development are hardly applicable for making and implementing strategic choices in the current age of increas...

49,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Strategisch management in turbulente tijden

Leren je organisatie toekomstbestendig te maken

2018 || Hardcover || Norbert Greveling e.a. || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Dit boek beschrijft een nieuw paradigma over strategisch managen. Het is bedoeld voor leiders om in turbulente tijden een toekomstbestendige koers te kunnen blijven varen door de juiste strategische keuzes te maken en door te voeren. Oude en bekende strategiemodellen en -theorieën en aanpakken voor strategieontwikkeling en -implementatie zijn immers nauwelijks nog bruikbaar bij het maken van strategische keuzes in dit tijdperk van alsmaar toenemende turbulentie.

Vanuit hun jarenlange ervari...