Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Resultaten (2)

29,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Why winners gives it all

Waarom voorkeursmerken altijd winnen en hoe jij dat ook kunt

0021 || Paperback || Ed Stibbe || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar

Uitdagende marktomstandigheden, keiharde concurrentie van alle kanten en eindeloos veel variabelen om op te sturen maken het steeds complexer om een succesvolle groeistrategie te ontwikkelen. De oplossing? Sturen op merkvoorkeur.

Bedrijven die uitblinken in sturen op merkvoorkeur, zoals Cool Blue, Nike en IKEA, ontwikkelen specifieke proposities, geïnspireerd op de voorkeuren van verschillende typen klanten. Doordat deze merken alles in het werk stellen om mensen te geven waar zij om vragen...

29,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Waarom zelfs de beste teams ontsporen

0021 || Paperback || Anton Scheffers || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar

Neem de beste mensen en je hebt een topteam zou je denken. Toch is dat niet zo. Teams zijn levende organismen, die gezond en ongezond kunnen zijn. Teams, en teamleden, hebben in hun leven en op het werk dingen meegemaakt die nog steeds - bewust of onbewust – doorwerken in de onderlinge samenwerking. Een leidinggevende die door het MT naar voren is geschoven maar door vrijwel niemand serieus genomen wordt. Het plotselinge overlijden van een collega. Twee afdelingen die na een fusie

worden sa...