Zoekfilters
Resultaten (3)
morgen verzonden
Coderen voor Kinderen
Pixeltekeningen met Vier op een Rij
2024 || Paperback || Danny Demeersseman || Maak je eigen onderwijsboek || met inkijkexemplaar
In het basisonderwijs stijgt de aandacht voor programmeren en coderen bij jonge kinderen. Het stimuleert efficiënt leren oplossen van problemen, ontwikkelen van doorzettingsvermogen, veerkracht en vastberadenheid.
In dit puzzelboek werken we met 4 coderingssystemen om cijfergegevens om te zetten in pixeltekeningen of omgekeerd. De puzzels hebben een formaat van 7 bij 6 en er zijn 21 gele en rode vakjes. Hierdoor kan je de puzzels oplossen op papier, maar ook met de schijven van het gezelscha...
morgen verzonden
ESCAPE ROOM - Dragos de Dierendief
Vanaf groep 5 – 3de leerjaar
2024 || Paperback || Danny Demeersseman || Maak je eigen onderwijsboek
Dit is een bijzonder leerzaam Escape Room boek. Begrijpend lezen, kennis van het dierenrijk en begrip van de tafels staan centraal.
Ram, de directeur van Dierentuin tussen Kop en Staart, is verdrietig. Dragos de Dierendief heeft 30 dieren gestolen en opgesloten in een oude fabriek. Ram heeft jouw hulp nodig om de dieren te bevrijden.
Het boek bevat 30 dierenraadsels. Lees het verhaal en ontdek over welk dier het gaat. Dan pas kan je de puzzel onder het verhaal oplossen. De oplossing is de bla...
vandaag verzonden
Klasse(n)Kracht: Met RESPECT voor de klas / Druk 2
In 7 stappen naar een veilig en sociaal groepsklimaat
2024 || Paperback || Jelly Bijlsma || Maak je eigen onderwijsboek || met inkijkexemplaar
De RESPECT-aanpak is een in de praktijk bewezen succesvolle aanpak om het groepsvormingsproces in de klas actief te begeleiden. Met deze werkwijze voer je vanaf de voordeur de regie op een sociaal, veilig en krachtig klimaat in de klas en in de school. Het is oorspronkelijk een curatieve aanpak, ontwikkeld naar aanleiding van de hulpvraag van leerkrachten met een ‘moeilijke’ groep. Maar je kunt de aanpak ook heel goed preventief gebruiken; regie voeren op groepsvorming en groepsdynamiek k...