Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenResultaten (2)
morgen verzonden
Human2Human: de nieuwe klantrelatie, herziene editie / Druk 2 (Heruitgave)
2022 || Paperback || Daniëlle de Jonge || Van Duuren Media
Vergeet Business2Business en Business2Consumer. Klanten verwachten steeds meer van leveranciers en dat vraagt om een eigentijdse manier van klantgerichtheid en commercie. Onderscheidende kracht is essentieel! En die vind je niet zozeer in de eigenschappen van producten of diensten, maar in aandacht. Echte aandacht van mens tot mens. Human2Human is de oplossing.
In dit prikkelende boek beschrijft Daniëlle de Jonge helder en to the point hoe je van klanten ambassadeurs maakt. De mogelijkheden ...
Planeetaardige zaken
Stampvol tips voor toekomstgerichte organisaties
2025 || Paperback || Daniëlle de Jonge || Boom
Zo wordt jouw organisatie een katalysator voor positieve verandering.
Veel mensen zijn privé al bezig om hun ecologische voetafdruk te verkleinen en willen ook graag dat hun werk meer in lijn is met hun waarden. Dat is goed nieuws, want organisaties hebben de kracht om echte impact te maken. De noodzaak om in actie komen is urgenter dan ooit als het gaat om klimaat, natuurbehoud, gezondheid, dierenwelzijn en een leefbare omgeving voor iedereen. En wie planeetaardig wil zijn, wee...