Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenStudieboeken (2)
maandag verzonden
Customers the day after tomorrow
Hoe in een wereld van AI, bots en automatisering
2017 || Hardcover || Steven Van Belleghem || Lannoo || met inkijkexemplaar
We belanden stilaan in de derde fase van digitalisering: de fase van verregaande automatisering en artificiƫle intelligentie. Die verschuiving zal de relatie tussen bedrijven en klanten radicaal veranderen. Willen bedrijven klantgericht blijven, dan moeten ze op zoek naar aangepaste klantenstrategieƫn.
Dit boek gidst je door de nieuwste fase van digitalisering en reikt je de mindset aan om in de 'Day After Tomorrow' je bedrijf te blijven optimaliseren. Alleen zo slaag je erin de meest bril...
Designing Brand Identity / 5th edition
An Essential Guide for the Whole Branding Team
2017 || Hardcover || Alina Wheeler || Wiley
Designing Brand Identity Design/Business Whether you're the project manager for your company's rebrand, or you need to educate your staff or your students about brand fundamentals, Designing Brand Identity is the quintessential resource. From research to brand strategy to design execution, launch and governance, Designing Brand identity is a compendium of tools for branding success and best practices for inspiration. 3 sections: brand fundamentals, process basics, and case studies.
Over 100 b...