Zoekfilters

Voorgeschreven bij
Christelijke Hogeschoo... (2)

Studieboeken (2)

57,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 55,05
+
Bestel

Media en publiek / Druk 7

theorieën over media-impact

2014 || Paperback || Connie de Boer e.a. || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Ondervinden kinderen last van veel televisiekijken? Heeft een mediaboodschap invloed op het gedrag of de meningsvorming van mensen? Waarom en waarvoor gebruiken we de media? Niet alleen sociale wetenschappers, maar ook politici, opvoeders en anderen hebben zich de afgelopen decennia steeds meer beziggehouden met deze vragen.

In Media en publiek worden de belangrijkste theorieën besproken die binnen communicatiewetenschap gangbaar zijn en betrekking hebben op de werking van de media. Veel van...

31,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 30,35
+
Bestel

Interviewen / Druk 2

Onthullend en respectvol

2014 || Paperback || Michelle van Waveren || Coutinho

Vraaggesprekken op radio, televisie en in de krant wekken soms de indruk dat goed interviewen een kwestie is van doordrammen, klemzetten en afdwingen. Je kunt echter ook zonder harde vraagtechnieken kritisch zijn. Hoe je op een respectvolle manier onthullende informatie naar boven kunt halen, leer je uit dit boek.

In Interviewen wordt het journalistieke vraaggesprek in de eerste plaats benaderd als sociale interactie, waarbij het effectief inzetten van bepaalde technieken kan leiden tot een ...