Zoekfilters

Verschijningsvorm
Paperback (3)
Taal
Nederlands (3)

Studieboeken (4)

15,00
Levertijd: 4 werkdagen
+
Bestel

Elementaire Deeltjes De Russische revolutie

2016 || Paperback || Kees Boterbloem || Amsterdam University Press || met inkijkexemplaar

In 2017 is het honderd jaar geleden dat de Russische Revolutie uitbrak - een revolutie waarvan de gevolgen voor Rusland en de rest van de wereld nauwelijks kunnen worden overschat. In politieke, sociaaleconomische en culturele zin heeft de Revolutie een stempel gedrukt op de levens van vele mensen overal ter wereld, maar in Rusland in het bijzonder.

In dit Elementaire Deeltje gaat Kees Boterbloem in op de voorgeschiedenis en het uitbreken van de Russische Revolutie tussen 1914 en 1917. Hij s...

55,00
Levertijd: 4 werkdagen
+
Bestel

Debates on Islam & Society: Jihad and Islam in World War I

studies on the ottoman jihad on the centenary of snouck hurgronje’s “holy war made in germany”

2016 || Paperback || Erik-Jan Zürcher || Leiden University Press

The proclamation of Jihad by the Sultan-Caliph in Constantinople, after the Ottoman Empire's entry into World War I, made the headlines. This book investigates the background and nature of the Ottoman Jihad proclamation in addition to its effects in the wider Middle East - both among the Arabs and the Turks, and among Sunni Muslims as well as Shi'ites. It brings to light the German hopes for and British fears of a worldwide uprising of Muslims in the colonial empires at that time. Moreover, i...

29,99
Levertijd: 4 werkdagen
met 5% korting 28,49
+
Bestel

City- en gebiedsmarketing

kiezen voor een succesvolle toekomst voor stad, wijk, woon-, werk- en winkelgebied

2016 || Hardcover || Michel Buhrs || Scriptum || met inkijkexemplaar

City- en gebiedsmarketing zijn in de laatste tien jaar uitgegroeid tot specialismen die hun waarde hebben bewezen. Een scherpe positionering, vertaald naar een aansprekende 'brand', een daarop aansluitende ontwikkeling en goede promotie, is essentieel voor een stad of gebied om succesvol te worden. Oftewel, een stad of gebied waar de klant graag komt: als bewoner, bezoeker, student, ondernemer of investeerder.

Binnen de city- en gebiedsmarketing is de Brandstation-­metho­diek een begrip. Dez...

30,99
Levertijd: 4 werkdagen
met 5% korting 29,44
+
Bestel

China, een gids voor de 21e eeuw

2016 || Paperback || Frank Pieke || Amsterdam University Press

Het hedendaagse China oogt tegelijkertijd vreemd en bekend. De Chinese samenleving creëert vormen van ondernemerschap, sociale organisatie en bestuur die herkenbaar Chinees en tegelijkertijd algemeen voor de moderne wereld zijn. Pieke past in dit boek een unieke, op China gerichte benadering toe, in plaats van uit te gaan van de traditionele westerse vooronderstellingen, wensen of angsten.

Elk hoofdstuk begint met een vraag over China en toont aan dat dergelijke vragen gebaseerd zijn op een ...