Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Studieboeken (3)

24,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 23,28
+
Bestel

Regisseer je klas (herwerkte uitgave)

Oefeningen in klasmanagement

2022 || Paperback || Gilberte Verbeeck e.a. || Pelckmans || met inkijkexemplaar

Voor dit boek vertaalden de auteurs theoretische inzichten over klasmanagement in concreet oefenmateriaal. Elke oefening vertrekt vanuit authentieke situaties uit het secundair onderwijs en wil de leerkracht stimuleren om individueel of in groep over het eigen klasmanagement na te denken. De oefeningen zijn telkens voorzien van een korte theoretische duiding en sluiten af met suggesties van de auteurs.

Dat gaat van tips om ordeproblemen te voorkomen en orde te houden, reflecteren over mogelij...

30,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Trouwen of samenwonen?

Wegwijs in de verschillende samenlevingsvormen

2021 || Paperback || Bart Chiau || Pelckmans || met inkijkexemplaar

In het boek Trouwen of samenwonen? worden de verschillende samenlevingsvormen (feitelijk samenwonen, wettelijk samenwonen en huwen) met elkaar vergeleken. Aan welke formaliteiten moet men voldoen? Wat zijn de rechten en plichten van de partners? Hoe wordt de samenwoning beëindigd? Wat zijn de vooren nadelen van elke samenlevingsvorm? Waarop moet je letten?

Volgende thema’s komen aan bod: huren, kopen, lenen, belastingen, verzekeringen, pensioen, sociale zekerheid en erfrecht. De auteur wil...

32,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 30,40
+
Bestel

Inclusieve communicatie

Alles wat je moet weten om een divers publiek te bereiken

2021 || Paperback || Hanan Challouki || Pelckmans || met inkijkexemplaar

In een samenleving die steeds diverser wordt, gaan bedrijven en overheden constant op zoek naar manieren om efficiënt te communiceren en hun doelpubliek te verbreden. Het verschil tussen de diversiteit in de samenleving en het gebrek eraan in het merendeel van de sectoren is enorm groot. Bedrijven zijn zich steeds vaker bewust van het potentieel van diverse doelgroepen en willen weten hoe ze die effectief kunnen bereiken. Het ontbreekt interne communicatiediensten en creatieve bureaus echter...