Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenStudieboeken (2)
morgen verzonden
CRM in de praktijk / Druk 3
het succesvol invoeren van een klantgerichte bedrijfstrategie. van CRM naar klantgedreven ondernemen
2018 || Paperback || Sjors van Leeuwen || Academic service || met inkijkexemplaar
CRM in de praktijk is de complete leidraad voor wie met CRM aan de slag wil.
In CRM in de praktijk komen alle aspecten aan de orde die van belang zijn voor een succesvolle invoering van crm. Het biedt geen standaard stappenplan maar stelt u in staat uw eigen, unieke crm-strategie te bepalen. De vele cases, checklists en do's and don'ts zorgen ervoor dat dit boek helemaal is toegespitst op de praktijk. Tegelijkertijd is het een verbindende schakel tussen theorie en praktijk, tussen strategie e...
morgen verzonden
Business Continuity Management
de snelste weg naar resultaat
2010 || Paperback || J. Cazamier e.a. || Academic service
Luidt een bedrijfscrisis het einde in van een onderneming, of is er een manier
om sterker uit de strijd te komen? Business Continuity Management laat zien
hoe bedrijven een crisis kunnen overleven. Het boek geeft inzicht in wat ervoor
nodig is om dat voor elkaar te krijgen. De rode draad daarbij is dat u niet meer
moet plannen dan strikt noodzakelijk.
Er zijn verschillende internationale standaarden op het gebied van Business
Continuity Management (BCM), die theoretisch juist zijn, maar die leiden tot
teveel analyseresultaten. Daaruit vloeien te omvangrijke plannen voo...