Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenStudieboeken (2)
morgen verzonden
Marketing in de nieuwe economie / Druk 1
Handleiding voor het creëren van échte waarde
2020 || Paperback || Marco Kuijten || Point
Vraag jij jezelf weleens af hoe opvattingen over de economie het werk van de marketeer beïnvloeden? Wie in de maatschappij en de politiek rondkijkt, ziet iets opvallends: onze honderd jaar oude ideeën over de economie zijn aan het veranderen. Aannames over de economie worden ter discussie gesteld.
Kan onze economie wel onbeperkt blijven groeien?
Draagt onze economie wel voldoende bij aan een groei in welzijn?
Profiteert iedereen voldoende van de groei in welvaart?
In Marketing in de nieuwe ...
morgen verzonden
De kern van leiderschap
2020 || Paperback || Jo Caris || Point || met inkijkexemplaar
Het denken over leiderschap lijkt actueler dan ooit. Vooral als het niet goed gaat, in de politiek, in de voetbalwereld, in de zorg, klinkt de roep om nieuw leiderschap. De gedachten en uitspraken centreren zich dan vrijwel altijd rondom de individuele kenmerken van een geromantiseerde persoonlijkheid. De ideale leider vertoont vaak meer overeenkomsten met helden uit films en verhalen, dan met werkelijke personen in echte situaties. Onderzoeken en publicaties over leiderschap blijven vaak bep...