Zoekfilters

Verschijningsvorm
Paperback (4)

Studieboeken (5)

33,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 32,29
+
Bestel

Cultuurdingetje hè

Hoe je de oude organisatiecultuur uit de vloerbedekking krijgt. En de nieuwe erin.

2022 || Paperback || Maaike Thiecke || Van Duuren Media

Natuurlijk wil je ervan af, van de huidige organisatiecultuur die echte veranderingen in de weg staat. De angstcultuur waardoor het bloed uit de muren loopt. De familiecultuur die je organisatie ‘zo gezellig’ maakt, maar stug aan de rand van de afgrond houdt. De organisatiecultuur waardoor je steeds beschamend slecht in de pers komt. Maar van je ‘giftige’ organisatiecultuur afkomen lukt zelden. Sterker nog: werk je je de blubber om die oude cultuur de deur uit te werken, wordt het jui...

28,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 27,54
+
Bestel

Extreem klantgericht / Druk 3

2022 || Paperback || Danielle de Jonge || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar

One size fits none. Zeker als het om klantgerichtheid en commercie gaat! Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht vanaf het allerprilste contact en willen onderdeel zijn van het hele commerciële proces, niet slechts het eindpunt. Ze zoeken naar bedrijven die maatschappelijke – ecologische en sociale – impact creëren. De klant van vandaag hecht grote waarde aan wederzijdse betrokkenheid. Dat vraagt om een eigentijdse aanpak van klantgerichtheid, acquisitie en relatiebeheer. Ni...

29,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Werken zonder ruis

2022 || Hardcover || Myra van Zwieten e.a. || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar

Het belang van een professionele omgangscultuur wordt steeds meer onderkend. Pesten, intimidatie en ander grensoverschrijdend gedrag horen daar niet bij. Maar hoe zit het met alle andere negativiteit die de kwaliteit van ons werk ondermijnt? Die baas die jou dwarsboomt in plaats van faciliteert. Dat continue geroddel van een collega dat onder je huid gaat zitten. De snijdende weerstand op de afdeling die ieders motivatie doodslaat. Hoezo tolereren we dit nog wel als gedoe op het werk dat er n...

25,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 24,69
+
Bestel

Human2Human: de nieuwe klantrelatie, herziene editie / Druk 2 (Heruitgave)

2022 || Paperback || Daniëlle de Jonge || Van Duuren Media

Vergeet Business2Business en Business2Consumer. Klanten verwachten steeds meer van leveranciers en dat vraagt om een eigentijdse manier van klantgerichtheid en commercie. Onderscheidende kracht is essentieel! En die vind je niet zozeer in de eigenschappen van producten of diensten, maar in aandacht. Echte aandacht van mens tot mens. Human2Human is de oplossing.

In dit prikkelende boek beschrijft Daniëlle de Jonge helder en to the point hoe je van klanten ambassadeurs maakt. De mogelijkheden ...

31,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 30,39
+
Bestel

Het grote verwonderboek voor managers

Hoe sociale innovatie bijdraagt aan verandering en vernieuwing in jouw organisatie

2022 || Paperback || Elleke van Gelder || Van Duuren Media

Managen. We zijn er hele dagen druk mee. We hebben talloze problemen en complexe uitdagingen. En daar willen we zo snel en zo efficiënt mogelijk van af. Dus ligt onze focus op het oplossen en beheersen van al deze moeilijke situaties en complexe issues. Maar kan het ook anders?

Het grote verwonderboek voor managers is een andersdan- anders managementboek. Voor iedereen die toe is aan meer nieuwsgierigheid en verwondering in het werk. Voor iedereen die met een andere blik wil kijken naar vera...