Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenStudieboeken (2)
morgen verzonden
Maak een fan van uw klant / Druk 9
een revolutie in dienstverlening
2021 || Paperback || Ken Blanchard e.a. || Business Contact
'Uw klanten zijn alleen maar tevreden omdat hun verwachtingen niet hooggespannen zijn en omdat niemand anders het beter doet. Tevreden klanten hebben is niet meer genoeg tegenwoordig. Wilt u echt een bloeiend bedrijf, maak dan van uw klanten enthousiaste fans.'
Dit is in het kort het advies dat de nieuwe districtsmanager in dit boek op zijn eerste werkdag te horen krijgt. Zijn verhaal wordt in de van Ken Blanchard bekende, enerverende parabelvorm verteld.
Ken Blanchard en Sheldon Bowles geve...
morgen verzonden
De Nieuwe One Minute Manager
in weinig tijd grootste resultaten behalen
2016 || Hardcover || Ken Blanchard e.a. || Atlas Contact || met inkijkexemplaar
De One Minute Manager van Ken Blanchard en Spencer Johnson is een businessklassieker waarvan in Nederland en Belgiƫ al meer dan 40.000 exemplaren zijn verkocht. De methode uit het boek wordt al tientallen jaren met succes
toegepast door vele managers van topondernemingen. Deze herziene editie is helemaal aangepast aan de huidige tijd en kan weer vele jaren mee. De kracht van dit boek zit hem in drie effectieve managementtechnieken die in
een verhalende vorm uitgelegd worden. Deze managementt...