Studieboeken (4)
vandaag verzonden
Business Model Generatie / Druk 1
Een handboek voor visionairs, game changers en uitdagers
2010 || Hardcover || Alexander Osterwalder e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar || top 10 voorgeschreven ORM
Business Model Generatie is een handboek voor visionairs, game changers en uitdagers die verouderde businessmodellen op de schop willen nemen om de ondernemingen van de toekomst te ontwerpen. Voorbeelden van nieuwe ontwrichtende businessmodellen die het concurrentielandschap volledig veranderen zijn er inmiddels ruimschoots. Echter vaak worden ze nog niet begrepen.
Business Model Generatie beschrijft krachtige, eenvoudige en geteste hulpmiddelen waarmee u deze businessmodellen leert begrijpen...
maandag verzonden
Tandheelkundig woordenboek / Druk 2
2010 || Hardcover || F.J. Tempel e.a. || Bohn Stafleu van Loghum
Ruim 15.000 tandheelkundige en vakverwante medische begrippen zijn beknopt omschreven. Dit gezaghebbende woordenboek, waarvan in 1983 de eerste editie verscheen van de hand van prof. dr. F.J. Tempel, is volledig herzien en aanzienlijk uitgebreid.In het bijzonder de specialismen implantologie, mondheelkunde, sociale tandheelkunde en additionele tandheelkunde zijn geactualiseerd. Van veel vreemdtalige vaktermen zijn de verbuiging en de herkomst aangegeven.Het boek is geschikt voor tandartsen, s...
maandag verzonden
PMC Compact / Druk 1
projectmatig creƫren binnen handbereik
2020 || Hardcover || Jo Bos e.a. || Scriptum || met inkijkexemplaar
Projectmatig Creeren is een van de toonaangevende methoden op gebied van projectmanagement in Nederland. Sinds de eerste publicatie in 1998 hebben persoonlijk commitment, leiderschap, energie, bezieling en verbinding een vaste plaats veroverd in de 'normale' projectmanagementtaal. Inmiddels hebben duizenden projectmanagers zich de principes van Projectmatig Creeren (PMC) eigen gemaakt en is deze aanpak bij tal van organisaties tot de standaard verheven.
Vele malen kregen wij het verzoek om de...
How Brands Grow
What Marketers Don't Know
2010 || Hardcover || Byron Sharp || Oxford University Press
This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, How Brands Grow presents decades of research in a style that is written for marketing professionals to grow their brands. It is the first book to present these laws in context and to explore their meaning and application.