Filters

No more filters available

Study books (2)

37,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
including 5% discount 36,05
+
Add to cart

CRM in de praktijk / Druk 3

het succesvol invoeren van een klantgerichte bedrijfstrategie. van CRM naar klantgedreven ondernemen

2018 || Paperback || Sjors van Leeuwen || Academic service || view preview pages

CRM in de praktijk is de complete leidraad voor wie met CRM aan de slag wil.

In CRM in de praktijk komen alle aspecten aan de orde die van belang zijn voor een succesvolle invoering van crm. Het biedt geen standaard stappenplan maar stelt u in staat uw eigen, unieke crm-strategie te bepalen. De vele cases, checklists en do's and don'ts zorgen ervoor dat dit boek helemaal is toegespitst op de praktijk. Tegelijkertijd is het een verbindende schakel tussen theorie en praktijk, tussen strategie e...

61,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
including 5% discount 58,43
+
Add to cart

Handboek managementvaardigheden / Druk 6

2018 || Paperback || Robert E. Quinn e.a. || Academic service || view preview pages

Handboek managementvaardigheden is uitgegroeid tot een standaardwerk om

toekomstige managers voor te bereiden op hun complexe en dynamische taken.

Het boek heeft een praktische invalshoek door de vele voorbeelden, oefeningen en

opdrachten. De opbouw en de toon van Handboek managementvaardigheden maken

het zeer geschikt voor het hoger onderwijs, voor zelfstudie en als naslagwerk.

De basis van dit boek is het concurrerende waardenmodel.

Dit model maakt duidelijk welke vaardigheden essentieel zijn voor

effectief management. Deze nieuwe druk richt zich op de competenties die voor een succesvol manager belangrijk zijn. Een manager moet kunnen schakelen tusse...