Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenStudieboeken (2)
maandag verzonden
Customer Delight Strategie
enthousiaste klanten en promoters door excelleren in klantgerichtheid
2012 || Paperback || Jean-Pierre Thomassen || Vakmedianet
Customer Delight is de overtreffende trap in klanttevredenheid. Uw klanten zijn uiterst tevreden en enthousiast over uw organisatie. U hebt klanten voor het leven die als echte ambassadeurs en promoters fungeren. Te mooi om waar te zijn? Jean-Pierre Thomassen wijst u de weg met De Customer Delight Strategie.
Het boek beschrijft twee basisstrategieën om Customer Delight te realiseren:
*het overtreffen of zelfs overstijgen van de verwachtingen van klanten
*warmte en egostreling
Aan de hand van pr...
Outside In
2012 || Paperback || Kerry Bodine Harley Manning || New Harvest
What simple innovation brought billions in new investments to Fidelity? What basic misunderstanding was preventing Office Depot from achieving its growth potential? What surprising insights helped the Mayo Clinic better serve both doctors and patients?