Studieboeken (11)
morgen verzonden
Studenteneditie European Tax Law Volume II / Druk 7
2022 || Paperback || Wolters Kluwer Nederland B.V. || met inkijkexemplaar
The student edition of this renowned handbook covers the harmonization of indirect taxes and discusses the main indirect taxes in the EU: customs law, VAT, excise duties, energy taxation and environmental taxation. The in-depth yet accessible approach to the subject matter allows students to deepen their understanding of indirect taxes in the EU. European Tax Law Volume 2 Studenteneditie provides students with a state-of-the-art yet highly accessible textbook on topics such as harmonization ...
Skills - Adviseren met MyLab / Druk 2
Ontwikkel je eigen adviesstijl
2025 || Paperback || Andrew David e.a. || Pearson Benelux B.V.
Oplossingsgerichte vragen / Druk 5
2025 || Paperback || Fredrike Bannink || Pearson Benelux B.V.
Visuele stoornissen bij niet-aangeboren hersenletsel
Een praktische leidraad voor zorgverleners
2025 || Paperback || C. Stelingwerf e.a. || Bohn Stafleu van Loghum
Dit boek biedt een praktische leidraad voor diagnostiek en revalidatie bij visuele klachten na niet-aangeboren hersenletsel. Het is onder meer bedoeld voor artsen, neurologen, (neuro)psychologen, orthoptisten, optometristen, ergotherapeuten en fysiotherapeuten. Het bevat belangrijke kennis en inzichten voor multidisciplinaire teams die met niet-aangeboren hersenletsel te maken hebben.
Visuele stoornissen bij niet-aangeboren hersenletsel: Een praktische leidraad voor zorgverleners behan...
Informatiemanagement met MyLab / Druk 5
2025 || Paperback || Rolf Bruins e.a. || Pearson Benelux B.V.
Verandermanagement met MyLab / Druk 6
2025 || Paperback || Fred Rorink e.a. || Pearson Benelux B.V.
Werken met supply chain management / Druk 4
2025 || Paperback || Caroline van der Meer e.a. || Noordhoff
Hoe overtuig je met een marketingplan? / Druk 1
Bouwstenen voor de marketingpraktijk
2025 || Paperback || Paul Blok e.a. || Boom
Dit product bestaat uit een boek en een bijbehorend online leerplatform, hierop vind je o.a. het online boek.
Een marketingplan maken is niet zo moeilijk, maar een overtuigend marketingplan maken is dat wel. Dat overtuigen is nodig om draagvlak te krijgen én om succesvol te zijn bij de uitvoering van het plan.
‘Hoe overtuig je met een marketingplan?’ brengt het maken van een marketingplan terug tot de essentie: diagnose, strategie, planning en uitvoering. Het presenteert de verschillend...
Sterkteleer met MyLab / Druk 11
2025 || Paperback || Russell C. Hibbeler || Pearson Benelux B.V.
Principes van marketing met MyLab / Druk 9
2025 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V.