Zoekfilters
Studieboeken (15)
De Fiscale Jaarrekening Opgavenboek / Druk 4
2025 || Paperback || A.G.M. van den Bosch e.a. || Convoy Uitgevers BV
ABM4 De Fiscale Jaarrekening Theorieboek / Druk 4
2025 || Paperback || A.G.M. van den Bosch e.a. || Convoy Uitgevers BV
Taxatieleer vastgoed 1 / Druk 7
2025 || Hardcover || Tom M. Berkhout e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Hét standaardwerk voor het vakgebied taxatieleer voor zowel studenten als professionals;
- volledig herziene editie;
- tijdloos door de referentie naar het NRVT-kader.
Evenals in de voorgaande edities bespreekt Taxatieleer vastgoed voor zowel de student als de vastgoedprofessional die in aanraking komt met het vak taxatieleer, de hoofdlijnen van het waarderen van vastgoed.
Het boek biedt achtergrondinformatie over essentialia van de taxatieleer en biedt oplossingen voor specifieke probleme...
Management, 16e editie met MyLab NL toegangscode
2025 || Paperback || Stephen Robbins e.a. || Pearson Benelux B.V.
Principes van marketing met MyLab / Druk 9
2025 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V.
Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.
Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de ...
Sportmanagement met MyLab / Druk 5
2025 || Paperback || Marije van 't Verlaat || Pearson Benelux B.V.
morgen verzonden
Informatiemanagement met MyLab / Druk 5
2025 || Paperback || Rolf Bruins e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar
Informatiemanagement introduceert de student in dit dynamische vakgebied, dat zich bevindt op het kruispunt van informatiekunde, organisatiekunde, management en marketing.
In deze geactualiseerde editie beschrijven de auteurs de laatste stand van zaken op het gebied van informatie en technologie in relatie tot de bedrijfsvoering van organisaties. In de bedrijfsvoering staan de elementen informatie, digitalisering en waardecreatie centraal. Het sturen en beheersen van deze elementen in de con...
morgen verzonden
Verandermanagement met MyLab / Druk 6
2025 || Paperback || Fred Rorink e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar
Veranderen zien we steeds meer als een standaard onderdeel van bedrijfsvoering, maar veranderen is moeilijk. Verandermanagement biedt je een praktische handleiding in dit uitdagende vakgebied. Aan de hand van een geïntegreerd model krijg je een gestructureerde aanpak van veranderingen aangereikt. De auteurs gaan in op vragen die de verschillende veranderfasen vormen:
- Waarom moeten we veranderen? (Diagnose)
- Wat moeten we veranderen? (Ontwerp)
- Hoe gaan we dat aanpakken? (Context en Aanpak)
- Welke rol moet je in het veranderproces vervullen? (Managemen...
morgen verzonden
Consumentengedrag, de essentie met MyLab NL toegangscode
2025 || Paperback || Saar Bossuyt e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar
Consumentengedrag, de essentie is een praktische introductie in het vakgebied van consumentengedrag. Het vakgebied geeft inzicht in beslissingen bij het kopen, gebruiken en afdanken van producten. Door te begrijpen wat consumenten drijft en hun denkpatronen te herkennen, kunnen bedrijven hun aanbod en strategieën beter afstemmen op de behoeften van de klant. Wie consumenten beter begrijpt, kan een diepere connectie met hen maken.
Het boek maakt (aankomende) professionals op een toegankelijk...
morgen verzonden
Recruitment met MyLab / Druk 4
Werving, selectie, onboarding
2025 || Paperback || Ardiënne Verhoeven || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar
Op een arbeidsmarkt die voortdurend in beweging is, worden organisaties en mensen bij elkaar gebracht door recruiters. Dat maakt recruitment tot een prachtig vak, waarover echter ook veel verschillende meningen bestaan.
Want er is niet één manier van rekruteren die goed is. Wat vandaag werkt, werkt morgen niet meer. Het vakgebied blijft sterk in ontwikkeling.
In Recruitment staan de volgende uitgangspunten centraal:
• De arbeidsmarkt bepaalt de recruitmentagenda: wie wil rekruteren, moe...