Studieboeken (60)

46,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 44,60
+
Bestel

Informatiebeveiliging onder controle met MyLab / Druk 5

Grondslagen, management, organisatie en techniek van cybersecurity

2023 || Paperback || Pieter van Houten e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Zonder informatietechnologie en informatiesystemen zouden de meeste organisaties niet meer functioneren. Waar informatietechnologie wordt ingezet, mag je verwachten dat de daarin opgenomen gegevens goed beschermd worden. Informatietechnologie is echter kwetsbaar en vatbaar voor een scala aan verschillende bedreigingen. Informatiebeveiliging onder controle stelt het inrichten van informatiebeveiliging of cybersecurity als een beheerst proces centraal. Management- en organisatiegerelateerde ond...

68,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 65,08
+
Bestel

Bedrijfsinformatiesystemen met MyLab / Druk 17

2023 || Paperback || Kenneth C. Laudon e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Informatiesystemen behoren tot de belangrijkste middelen die bedrijfsmanagers tot hun beschikking hebben voor het bereiken van operationele excellentie, het ontwikkelen van nieuwe producten en diensten, het verbeteren van de besluitvorming en het behalen van concurrentievoordeel.

Bedrijfsinformatiesystemen legt een uitgebreide theoretische basis voor het vakgebied en splitst de kennis op in vier delen: (1) organisaties, management en de netwerkonderneming; (2) IT-infrastructuur; (3) kerntoepa...

82,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 78,38
+
Bestel

Principes van marketing met MyLab / Druk 8

2021 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.

Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de...

44,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 42,70
+
Bestel

Online marketing, de essentie met MyLab / Druk 2

2022 || Paperback || Nino Adamo e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Online marketing is niet meer weg te denken uit het marketingvak. Voor elke onderneming kan online marketing een belangrijke rol spelen in het bereiken en behouden van klanten. De afgelopen jaren is online marketing geëvolueerd tot een volwassen vakgebied dat voortdurend in beweging is. Er ontstaan steeds nieuwe trends en aanvullende mogelijkheden om de relatie met de klant aan te gaan en te verdiepen.

Online marketing, de essentie geeft een compleet overzicht van het vakgebied en beschrijft...

66,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 63,60
+
Bestel

Marketing (met MyLab) / Druk 15

De essentie

2023 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: duurzame relaties opbouwen met de klant. Hedendaagse marketing draait om het creëren van klantwaarde en betrokkenheid in een snel veranderende wereld. Marketing begint bij het begrijpen van behoeften en wensen, het bepalen welke doelmarkten de organisatie het beste kan bedienen en het ontwikkelen van overtuigende waardeproposities om consumenten aan te trekken en aan zich te binden.

Naast beproefde traditionele marketingmethoden hebben marketee...

47,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 45,55
+
Bestel

Verandermanagement met MyLab / Druk 6

2025 || Paperback || Fred Rorink e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar

Veranderen zien we steeds meer als een standaard onderdeel van bedrijfsvoering, maar veranderen is moeilijk. Verandermanagement biedt je een praktische handleiding in dit uitdagende vakgebied. Aan de hand van een geïntegreerd model krijg je een gestructureerde aanpak van veranderingen aangereikt. De auteurs gaan in op vragen die de verschillende veranderfasen vormen:

- Waarom moeten we veranderen? (Diagnose)

- Wat moeten we veranderen? (Ontwerp)

- Hoe gaan we dat aanpakken? (Context en Aanpak)

- Welke rol moet je in het veranderproces vervullen? (Managemen...

41,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 39,85
+
Bestel

Recruitment met MyLab / Druk 4

Werving, selectie, onboarding

2025 || Paperback || Ardiënne Verhoeven || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar

Op een arbeidsmarkt die voortdurend in beweging is, worden organisaties en mensen bij elkaar gebracht door recruiters. Dat maakt recruitment tot een prachtig vak, waarover echter ook veel verschillende meningen bestaan.

Want er is niet één manier van rekruteren die goed is. Wat vandaag werkt, werkt morgen niet meer. Het vakgebied blijft sterk in ontwikkeling.

In Recruitment staan de volgende uitgangspunten centraal:

• De arbeidsmarkt bepaalt de recruitmentagenda: wie wil rekruteren, moe...

71,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 68,35
+
Bestel

Gedrag in Organisaties met MyLab / Druk 14

2020 || Paperback || Stephen P. Robbins e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Gedrag in organisaties biedt een complete maar compacte inleiding in de studie van gedrag van mensen in organisaties. De belangrijkste aspecten van gedrag in organisaties worden op overzichtelijke wijze in drie delen gepresenteerd: het individu in de organisatie, groepen in organisaties en het systeem van de organisatie.

Het boek is uniek door de verschillende perspectieven op gedrag in organisaties, de diepgaande informatie over persoonlijkheid, normen, emoties en stemmingen, en doordat er e...

46,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 44,18
+
Bestel

Brand Design met MyLab / Druk 8

Het Nederlandse standaardwerk voor het bouwen van merken

2025 || Paperback || Ruud Boer || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar

Sterke merken zijn relevant, onderscheidend en geloofwaardig. Ze maken daarmee voor veel bedrijven het positieve verschil op korte en lange termijn. Hoe? Met Brand Design: het vormen en vormgeven van merken. Dit boek geeft je kennis en inzicht om vol zelfvertrouwen een visie te ontwikkelen en lef te tonen. Want alleen boven het maaiveld zul je succesvol zijn met je merk.

Met de introductie van zijn boek heeft Ruud Boer het begrip Brand Design op de kaart gezet in boardrooms, bij marketingafde...

77,50
Leverbaar vanaf 27 februari 2026
met 5% korting 73,63
+
Bestel

Management, 16e editie met MyLab NL toegangscode

2025 || Paperback || Stephen Robbins e.a. || Pearson Benelux B.V.