In 10 stappen je bedrijf weer financieel gezond

Krijg je bedrijf op de rit na een financiële crisis

Voorzijde
Achterzijde
17,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 16,63 i
+
Bestel
ISBN: 9789493222151
Uitgever: Expertboek
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Zeno Zaar
Druk: 1
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2021
NUR: Non-fictie informatief professioneel algemeen

Ben jij een MKB-ondernemer die geraakt wordt door een financiële crisis? Wil je je bedrijf weer financieel gezond maken, maar heb je deze kennis niet zelf in huis. Ben je benieuwd hoe een bedrijf zich kan herpakken na een financiële crisis en wil je weten welke stappen je moet zetten om je bedrijf weer financieel gezond te maken? Lees dan in dit boek wat hierover de visie is van Zeno.

In 10 duidelijke stappen neemt Zeno je mee op de reis die je moet maken om weer financieel gezond te worden. Want als ondernemer krijg je gemiddeld elke 7 tot 10 jaar te maken met een financiële crisis. Toch laten veel ondernemers zich erdoor verrassen. Er zit een patroon in en door het patroon te analyseren en de juiste stappen te zetten, kom je er sterker uit.

In dit boek helpt Zeno je bij het:

- analyseren en veranderen door je verdienmodel te hernieuwen;

- meten en sturen aan de hand van betrouwbare maandelijkse cijfers;

- plannen en verankeren door onder meer het beheren van je werkkapitaal.

Dit boek is niet theoretisch, maar juist praktisch door een duidelijke uitleg en handige praktijkvoorbeelden. Ook vind je aan het einde van iedere stap een opdracht die je helpt om de stappen voor jouw bedrijf concreet te maken.

OVER DE AUTEUR:

Zeno heeft een postdoctorale opleiding genoten aan Nyenrode Business Universiteit. Zeno is werkzaam als interimmanager vanuit zijn eigen bedrijf en heeft de afgelopen 20 jaar zeer uiteenlopende financiële functies bekleed bij veelal grote bedrijven in diverse bedrijfstakken waaronder productie, telecom, logistiek, medisch, investeringsfondsen en vastgoed. Met dit boek wil Zeno de kennis die hij in deze grote bedrijven heeft opgedaan, bereikbaar maken voor MKB-ondernemers. Hij wil hen in begrijpelijke taal de hulpmiddelen bieden die ze juist nu nodig hebben.