De 33 beste psychologische beïnvloedingstechnieken uit de reclame

Heruitgave

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
37,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 35,63 i
+
Bestel
ISBN: 9789492493941
Uitgever: Maven Publishing
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Marc Andrews Rick van Baaren Matthijs van Leeuwen
Relevante opleidingen: Communicatie
Pagina's: 208
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2020
Voorgeschreven bij o.a.: Fontys Hogescholen
Vervanger van: 9789492493385
NUR: Psychologie algemeen

We zouden je ervan kunnen proberen te overtuigen om dit boek te kopen door aan te geven dat de voorraad bijna op is (schaarste), door je te vertellen hoeveel andere mensen het al hebben gekocht (sociale bewijskracht), door er quotes op te zetten van belangrijke wetenschappers (autoriteit), door een erotische afbeelding op het omslag te zetten (seks), door te zeggen dat het heel zielig voor het boek zou zijn als je het niet zou kopen (antropomorfisme), door humor te gebruiken of door te zeggen dat het helemaal geen boek is (disruptie). En dan hebben we nog maar 7 van de 33 technieken genoemd die in dit boek beschreven worden en waarmee je gedrag en gedachten kunt beïnvloeden.

In dit boek worden de 33 krachtigste psychologische beïnvloedingstechnieken uitgelegd aan de hand van succesvolle reclamecampagnes. De auteurs, drie wetenschappers met ervaring in de reclamewereld, laten precies zien hoe gedrag op bewust en onbewust niveau wordt beïnvloed. En je leert hoe je deze wetenschappelijk bewezen technieken ook zelf toe kunt passen. Dit boek opent je de ogen voor de wondere kunst van het overtuigen. Gegarandeerd.