Social Media To Go!

De basis van social media

Voorzijde
39,20
Levertijd: 6 werkdagen
Met 5% studentenkorting
voor 37,24 i
+
Bestel
ISBN: 9789491838781
Uitgever: WebEdu B.V.
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Corné Dijkmans Jeroen Vinkesteijn
Druk: 4
Relevante opleidingen: Tourism Management
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2020
Voorgeschreven bij o.a.: Breda University of Applied Sciences

Vierde geheel herziene druk.

Een boek over de commerciële inzet van social media? Alles daarover is toch al online te vinden; wat voegt een boek daar aan toe? Veel kennis is inderdaad online beschikbaar, maar juist in deze tijd van snelle digitale veranderingen geeft een boek zoals dit houvast. Het onderscheidt de hoofd- van de bijzaken in één overzichtelijk geheel, zonder door te veel details en zijwegen te worden afgeleid. Dit boek biedt alle praktische en direct toepasbare kennis die je nodig hebt om de inzet van social media in een commerciële context te kunnen beoordelen, organiseren en aansturen. In negen logisch opgebouwde hoofdstukken word je geleid langs de vele invalshoeken die bij de inzet van social media door een bedrijf aan de orde komen. Dit boek maakt je tot gesprekspartner, zowel binnen een bedrijf als daarbuiten, met betrekking tot de vele aspecten van dit dynamische vakgebied. Door middel van talloze recente voorbeelden uit de praktijk wordt het besprokene meteen verhelderd en getoetst aan de alledaagse werkelijkheid. En, geheel in de geest van Web 2.0 en crowdsourcing: heb je ideeën of suggesties rondom dit boek, laat het de auteurs weten!