Zakelijk telefoneren volgens Schoevers (Heruitgave)

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
35,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel
ISBN: 9789491743719
Uitgever: Concept uitgeefgroep
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: H.C.M. Slaats Y. Mens A. Buddingh G. Pluymert
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2016
NUR: Bedrijfskunde algemeen

Steeds meer organisaties zien in dat een goede communicatie met de klant bepalend is voor hun succes. Wanneer u binnen uw organisatie de telefoon aanneemt en gasten ontvangt, speelt u een grote rol in de communicatie met de klant. U bepaalt immers voor een belangrijk deel 'het gezicht' van uw organisatie. U verzorgt de eerste contacten met de klant en juist die eerste contacten zijn bepalend voor hoe de klant tegen de organisatie aankijkt.

Dit boek gaat in op hoe u namens een organisatie, klantgericht en efficiƫnt

telefoneert en bezoekers ontvangt.

Hoewel het boek zich in eerste instantie richt op de werkpraktijk van de telefoniste/receptioniste, is het geschikt voor iedereen die namens een organisatie de telefoon aanneemt of gasten verwelkomt.

Het boek gaat uitvoerig in op kennis en vaardigheden die belangrijk zijn in de eerste contacten met klanten.