Je klant, een diamant?

24 briljante tips om dankzij en samen met jouw klant te schitteren

Voorzijde
Inkijkexemplaar
31,70
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 30,12 i
+
Bestel
ISBN: 9789464144215
Uitgever: Acco
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Pieter De Smet
Druk: 1
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2021
NUR: Bedrijfskunde algemeen

Pieter De Smet houdt zich al meer dan 35 jaar actief bezig met strategieën en tactieken ontwikkelen in functie van het volgende objectief: hoe als onderneming het meest rendabel (samen)werken met leveranciers, klanten en andere business-partners? Zijn inspiratie haalt hij onder andere uit contacten als consultant en coach/trainer van tientallen ondernemingen in allerhande bedrijfssectoren. Hij is docent aan de hogeschool Vives en rechter in ondernemingszaken in de Ondernemingsrechtbank te Gent, afdeling Kortrijk. Zijn businessmotto? Stel nooit uit tot morgen wat je vandaag nog meer winstgevend realiseert samen met anderen. Stel altijd uit tot ten minste morgen wat je best vermijdt te doen omdat het verlieslatend of winstverlagend is.