De communicatieadviseur naar een strategische positie in de organisatie

naar een strategische positie in de organisatie

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
56,75
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 53,91 i
+
Bestel
ISBN: 9789462762619
Uitgever: Vakmedianet
Verschijningsvorm: Hardcover
Auteur: Karel A. Winkelaar
Druk: 3
Pagina's: 462
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2018
NUR: Management algemeen

Communicatie is een leuk, maar moeilijk vak en erover adviseren is nog uitdagender. De communicatieadviseur van nu moet die twee expertises weten te combineren. En dat in een steeds complexere context: waarin organisaties meer en meer vervlochten raken met hun omgeving, iedereen met iedereen communiceert, en legitimatie en vertrouwen niet langer vanzelfsprekend zijn.

Dit boek helpt je als communicatieadviseur naar een strategische positie in de organisatie. Het richt zich op communicatieprofessionals aan het begin van hun carrière of die al langer werkzaam zijn en de stap willen maken van uitvoerend naar meer strategisch en beleidsmatig. Het is ook bedoeld voor managers en leidinggevenden die communicatieadviseurs aansturen of een communicatieafdeling moeten inrichten.

De communicatieadviseur laat je ontdekken hoe je met jouw specifieke kennis, kunde en persoonlijkheid bij verschillende typen opdrachten bijdraagt aan het succes van organisaties.

Deze derde druk is volledig herzien en geactualiseerd.

Karel A. Winkelaar adviseert bestuurders, coacht communicatietalent en is docent en examinator bij opleidingsinstituut SRM. Hij schreef dit boek vanuit zijn tientallen jaren ervaring met de praktijk van communicatieadvies. Voor deze geheel geactualiseerde derde druk interviewde hij een reeks van toonaangevende vakgenoten en topbestuurders bij ondernemingen, overheid en non-profitorganisaties over hun visie op communicatieadvies en het bereiken van een strategische positie.