Inkoop in strategisch perspectief / Druk 7

shoppen voor professionals

Voorzijde
Achterzijde
Inhoudsopgave;
Inkijkexemplaar
Huidige versie niet beschikbaar:

Inkoop in strategisch perspectief / Druk 7

ISBN: 9789462155183
Uitgever: Vakmedianet
Verschijningsvorm: Hardcover
Auteur: Arjan van Weele Jordie van Berkel-Schoonen Gert Walhof
Druk: 7
Pagina's: 343
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2017
Vervanger van: 9789013056075
NUR: Management algemeen

Professioneel inkopen in strategisch perspectief richt zich op het standaardiseren van producten en diensten en het terugbrengen van het aantal leveranciers, waarmee vervolgens heldere contracten worden afgesloten. Een goede inkoopafdeling kent de visie en strategie van de organisatie en onderhoudt uitstekende relaties met alle afdelingen. Dit doet zij door helder en open te communiceren en goed te luisteren naar wat nodig is.

Door haar professie en toegevoegde waarde verleidt zij de organisatie om samen te werken en vertaalt dit naar passende oplossingen. Een professionele inkoopafdeling is de aanjager van duurzaamheid en innovatie en beschikt over inkopers met vakkennis, systemen en daadkracht dit te realiseren.