Je doet het toch wel gratis?

Influencer Marketing voor professionals

Voorzijde
24,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel
ISBN: 9789461562555
Uitgever: Bertram + de Leeuw Uitgevers BV
Verschijningsvorm: Hardcover
Auteur: Mascha Feoktistova Max de Vries
Druk: 1
Pagina's: 192
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2019
NUR: Media en computercommunicatie

Met het boek Influencer Marketing (IM) geven Mascha en Max inzicht in welke keuzes er kunnen worden gemaakt en wanneer je IM zou moeten toepassen. Het doel is om de marketeer en Influencer van de juiste informatie te voorzien, zodat er weloverwogen keuzes kunnen worden gemaakt voor het beste resultaat. Ze laten je zien welke opties er zijn, hoe de spelers in deze business zich gedragen en wat je moet doen om te scoren met je campagne. Ze halen cases en voorbeelden aan om te laten zien waar het mis ging, of welke (vaak dappere) keuzes er gemaakt zijn om succes te verzekeren. Dit boek is dan ook bedoeld voor marketeers en influencers (in spe) die succesvol willen zijn.