Anders ondernemen, juist nu / druk 1

Voorzijde
Achterzijde
19,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel
ISBN: 9789461561633
Uitgever: Bertram + de Leeuw Uitgevers BV
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Aad Ouborg
Druk: 1
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2014
Vervanger van: 9789461561572
NUR: Bedrijfskunde algemeen

Ik heb respect voor de slimme concepten van Aad Ouborg, die dwars tegen ondernemings­principes ingaan.'- John de Mol In Anders ondernemen onthult succesvol ondernemer Aad Ouborg zijn unieke mix van event- en relatiemarketing. En hoe je ervoor kunt zorgen dat je het altijd nét even iets anders aanpakt dan de concurrentie.In dit boek geeft Ouborg aan waarom 'sociale omgang' zo belangrijk is en waarom succes pas succes is wanneer je het met anderen deelt. En niet te vergeten: hoe hij erin slaagt, iedere keer weer, de multinationals het vuur aan de schenen te leggen in de markten waarin hij actief is.'Het gaat in essentie om vijf pijlers: sales, marketing, productinnovatie, creativiteit en onderscheidend vermogen. Als je die vijf elementen niet op orde hebt, kun je een succesvolle carrière als ondernemer in deze tijd wel vergeten.' - Aad Ouborg