S.A.L.E. / Druk 1

Snelheid Adaptiviteit Lerend Excellerend

Voorzijde
Inkijkexemplaar
20,20
Vandaag besteld,
maandag verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 19,19 i
+
Bestel
ISBN: 9789081606134
Uitgever: Q&A Research & Consultancy
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Frank Quix
Druk: 1
Relevante opleidingen: Managing New Retail
Taal: Nederlands
Voorgeschreven bij o.a.: Hogeschool Rotterdam
NUR: Management algemeen

Hoe kun je als retailer blijvend winnen in de toekomst? In dit boek zijn we op zoek gegaan naar het antwoord op deze vraag. Op basis van deskresearch en interviews met 30 retail executives van retailbedrijven is het ontwikkelmodel S.A.L.E. ontstaan. Dit model gaat ervan uit dat een retailorganisatie zich op vier onderdelen moet blijven ontwikkelen: Snelheid, Adaptiviteit, Lerend vermogen en Excellerend vermogen.

S.A.L.E. biedt inzicht in de complexe vraagstukken die er liggen, en geeft een richting aan die retailers kunnen gebruiken om tot antwoorden en oplossingen te komen. S.A.L.E. helpt als aanjager om vaste patronen te doorbreken en om van iedere retailer een winnende organisatie te maken. Het sluit daardoor aan bij het doel van de Stichting Anton Dreesmann Leerstoel voor Retailmarketing. Deze stichting zet zich al 30 jaar in om theorie en praktijk bij elkaar te brengen om zo het retailvak verder te ontwikkelen.