Kwaliteitszorg voor non-profitorganisaties / Druk 7

met succes overleven in een concurrerende markt

Voorzijde
46,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 44,18 i
+
Bestel
ISBN: 9789059315808
Uitgever: Boom
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Cees van Zoest
Druk: 7
Pagina's: 167
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2010
NUR: Geofysica

Kwaliteitszorg heeft de afgelopen jaren een steeds belangrijker plek gekregen binnen de instellingen voor educatie, zorg en welzijn. Steeds meer organisaties zijn overtuigd van het nut en de betekenis van kwaliteitszorg. Het maakt steeds meer onderdeel uit van de dagelijkse werkzaamheden binnen de instelling. Leidinggevenden en medewerkers zien dat kwaliteitszorg bijdraagt aan een kwalitatief hoogstaand aanbod en er voor zorgt dat instellingen met succes overleven.

Dit boek geeft antwoord op de vraag wat kwaliteitszorg is en hoe je dit binnen de organisatie met succes kunt opzetten. Centraal daarin staat de uitdaging om te werken aan concrete verbeteringen waarbij voortdurend de creativiteit van zoveel mogelijk medewerkers wordt benut. Zo wordt de dienstverlening geoptimaliseerd en de organisatie in al haar facetten verbeterd. Het boek biedt tal van concrete methodische handreikingen. Het accent ligt op de non-profitsector.

Doelgroep

Het boek is geschreven voor (aankomend) functionarissen in dienstverlenende organisaties die op enigerlei wijze te maken hebben met kwaliteitszorg en kwaliteitsbeleid.