Feedback

commentaar geven en ontvangen

Voorzijde
Achterzijde
25,00
Vandaag besteld,
maandag verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 23,75 i
+
Bestel
ISBN: 9789058711878
Uitgever: Uitgeverij Thema
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Marieta Koopmans
Druk: 1
Pagina's: 118
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2007
NUR: Management algemeen

Slik je je kritiek op anderen soms in? Maakt het je wat uit of je commentaar geeft aan je medewerker, collega of baas? Vermijd je het wel eens om positieve feedback te geven? Veel mensen zullen deze vragen bevestigend beantwoorden. Zij vinden het moeilijk om met feedback om te gaan en lopen er liever met een boog omheen. Toch is open communiceren onontbeerlijk voor het bereiken van (top)prestaties in organisaties.

Dit praktische boek leert je luisteren naar wat anderen je zeggen en je eigen commentaar zo te geven dat anderen naar je luisteren. Je leert hoe je op een duidelijke manier commentaar kunt geven, zonder met je waardeoordelen anderen te kwetsen of af te kraken. Je krijgt inzicht in de angst en emoties die daarmee gepaard kunnen gaan. Zo verbeter je het persoonlijk functioneren van jezelf en de mensen om je heen.