In goede en kwade koersdagen

het huwelijk tussen wielersport en marketing

Voorzijde
Achterzijde
19,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel
ISBN: 9789054721574
Uitgever: Arko Sports Media BV
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: M. Heijl
Druk: 1
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2011
NUR: Sportverhalen

In goede en kwade koersdagenWat hebben wielersport en marketing met elkaar? Heel wat. Al bij de allereersteprehistorische wielerkoersen ontdekten brouwers, kranten en fietsconstructeurs de wielersport als een interessant platform om hun product te profileren. Het profiel van sponsors en andere commerciƫle belanghebbenden veranderde met de jaren, maar het belang van marketing in de wielersport bleef altijd prominent aanwezig.In In goede en kwade koersdagen schetst Marko Heijl de geschiedenis van hethuwelijk tussen wielersport en marketing. Met alle rechten en plichten, met alle wederzijdse voor- en nadelen, met de klassieke sponsorverhalen, maar ook met de vele, sappige anekdotes.