Goed werkt beter!

Voorzijde
Achterzijde
Niet beschikbaar
ISBN: 9789052619804
Uitgever: Boom
Auteur: Philip Kotler, David Hessekiel & Nancy R. Lee
Pagina's: 285

Onder druk van sociale media wordt tegenwoordig steeds vaker van

bedrijven verwacht dat zij een meer wezenlijke, serieuze maatschappelijke

verantwoordelijkheid dragen. Met hier en daar een donatie alleen kom je

er niet meer. Maar hoe dan wel? En hoe zorgt u ervoor dat deze betrokkenheid

bovendien bijdraagt aan de fi nanciële groei van uw bedrijf?

Goed werkt beter! is een praktische handleiding waarin marketinggoeroe

Philip Kotler c.s. laat zien hoe u marketing en maatschappelijke initiatieven

dusdanig in uw doelstellingen integreert dat cause marketing een

volwaardig onderdeel van uw groeistrategie wordt. Het resultaat: sociale

impact én een klinkend resultaat onder de streep. Bovendien blijken

bedrijven die een zichtbare maatschappelijke verantwoordelijkheid dragen

beter in staat werknemers aan te trekken en te behouden en zijn ze

aantrekkelijker voor investeerders.

Dat cause marketing werkt bewijzen de tientallen voorbeelden uit de

praktijk van topmanagers van o.a. PepsiCo, Starbucks, Marks & Spencer,

Levi Strauss & Co en Nike, die met hun persoonlijke verhalen én cijfers

hebben bijgedragen aan dit boek.

Lees meer