High Performance 3.0

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
Niet beschikbaar
ISBN: 9789052618753
Uitgever: Vakmedianet
Auteur: Peter Stoppelenburg
Pagina's: 192

Ook managementtechnieken moeten met hun tijd meegaan, want bedrijven die niet veranderen blokkeren het aanpassingsvermogen en het innovatieve denken van hun mensen. High Performance Organization (HPO), een relatief jonge managementtechniek, geeft focus en laat zien hoe je bedrijven écht beter kunt maken.

High Performance 3.0 is het eerste Nederlandse praktijkboek over het HPOgedachtegoed en brengt de wetenschappelijke fundering samen met praktische toepasbaarheid.

In het boek onderscheidt Peter Stoppelenburg acht High Performance-elementen die noodzakelijk zijn om te komen tot een High Performance Organisatie:

* Inspirerende strategie

* Faciliterend leiderschap

* Klantbeleving

* Mensen en winnaarsmentaliteit

* Innovatie

* Vloeiende processen

* Maatschappelijk verantwoord ondernemen

* Performancecultuur

Door in de juiste balans te werken met deze acht high performance pijlers leren managers en professionals ver boven de middelmaat uit te stijgen, te motiveren en tot nieuwe ideeën, kansen en oplossingen te komen. High Performance dus vanuit de organisatie, het team en vooral ook vanuit jezelf.

'Een High Performance Organisatie 3.0 vindt zichzelf keer op keer opnieuw uit om business en persoonlijke groei te bewerkstelligen.' - Co-auteurs van Jumbo Supermarkten, Interpolis, Landal Greenparks, Quooker, Desso, KPN, Essent, Ernst & Young, Ciber,

De Beukelaar en Douwe Egberts hebben meegewerkt aan de totstandkoming van dit boek.

"Over een aantal jaren kijken we terug en zeggen we tegen elkaar: High Performance 3.0 heeft onze organisatie geholpen toe te treden tot de gelederen van de HPOs!"

- Dr. André de Waal MBA Academic director Center for Organizational Performance

'Essent heeft de weg naar high performance een aantal jaren geleden ingezet. Bij het lezen van dit boek herkende ik veel van de elementen waar wij momenteel mee bezig zijn, maar het gaf ook nieuwe inzichten en inspiratie om de reis met nog meer energie voort te zetten.' - Peter Terium, CEO Essent

Lees meer