Kotler over marketing

Voorzijde
Achterzijde
Niet beschikbaar
ISBN: 9789052617862
Uitgever: Boom
Auteur: Philip Kotler
Pagina's: 320

Kotler is marketing. Iedereen die iemand is in marketing moet dit boek lezen.Al Ries, co-auteur 22 onwrikbare wetten van de marketingEen meesterlijk werk door de meester van het marketingdenken¿De laatste inzichten over alle blijvende thema¿s over het vinden,krijgen en behouden van klanten.George S. Day, auteur van Market Driven StrategyEen schatkist aan praktische inzichten over moderne marketing - alsof je deelneemt aan een master class van ¿s werelds leidende marketing professor.Christopher Lovelock, auteur van Product Plus en Service MarketingEen niet te overtreffen kans om kwaliteitstijd door te brengen met ¿s werelds leidende marketing denker.Professor Leonard L. Berry, auteur van Discovering the Soul of ServiceVerplichte literatuur, vanaf de verrassende schets van het leven in 2005 tot de laatste kijk op het aanpassen aan de Nieuwe tijd van Elektronische Marketing.Stan Rapp, Voorzitter en CEO van McCann Relationship Marketing Worldwide