We-think

delen creeren innoveren

Voorzijde
38,50
Met 5% studentenkorting
Voor 36,58 i
Levertijd: 48 uur
+
Bestel
ISBN: 9789052617343
Uitgever: Boom
Auteur: Charles Leadbeater &
Pagina's: 262

Je bent wat je deelt. Dat is de nieuwe ethiek van de wereld gecreëerd door

websites als YouTube, LinkedIn en Wikipedia. We-think beschrijft de weergaloze

vloedgolf van creativiteit en vernieuwing die hierdoor op gang is

gekomen en onvermoede krachten herbergt. Want wat betekent dit voor de

manier waarop we ons leven, onze maatschappij en onze organisaties inrichten?

Massaconsumptie zoals we dat nu kennen heeft haar langste tijd gehad. In

het We-think-tijdperk consumeren klanten niet meer passief maar staat

massaparticipatie voorop. De generatie die opgroeit met internet wil niet

alleen toekijken maar ook meedoen. Hun motto: wij denken dus wij bestaan.

In dit verrassende boek laat de auteur zien hoe u voor uzelf en uw organisatie

het maximale uit We-think kunt halen. Het is het resultaat van een uniek

online-experiment van gezamenlijke creativiteit waarbij honderden mensen

over de hele wereld betrokken waren.

We-think is verplichte kost voor iedereen, scepticus of fan, die wil weten

of het web nu écht zo machtig is als wel wordt beweerd.

Charles Leadbeater is een van ’s werelds belangrijkste autoriteiten op het

gebied van creativiteit en innovatie binnen organisaties. Hij adviseerde op

internationaal niveau bedrijven, steden en regeringen en was jarenlang de

adviseur van Tony Blair. In 2005 werd hij uitgeroepen tot een van de grootste

managementdenkers ter wereld.

Lees meer